Gå til innhold
Arkivverket

[#82135] Stenhugger Harald Kornelius Torbjørnsen f.14.7.1877 Næs i Tune Østfold


Gjest Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Han ble gift den 31.7.1904 i Petruskirken i Oslo med Olga Marie Mathisdatter f.22.7.1878 i Rekustad Tune,er det noen som har opplysninger og hjelpe meg med?Han er sønn av Theodor Anton Otto Torbjørnsen og Oline Olsdatter fra Næs i Tune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk Bjørg.Det er riktige personer alle sammen.Det som jeg ikke finner ut av hvor fikk de barn?Angivelig skal de være født i Østfold etter som jeg har info om.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Hei.Jeg så på gravminner i Fredrikstad og der fant jeg en med samme navn som døde den 7.2.1905 og ble gravlagt på Glemmen Kirkegård,men finner ikke noe dødsfall i Kirkeboken?mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Det dør en stenhugger Harald Kornelius Torbjørnsen 1905 Kildeinformasjon: Østfold fylke, Glemmen, Klokkerbok nr. 6 (1894-1908), Døde og begravede 1905, uten sidenr. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk Karin Det er rette mann,det var trist at de fikk så kort tid sammen.Ble Olga Marie Mathisdatter f.22.7.1878 i Rekustad Tune,gift på nytt?Har ikke noe å bidra med akkurat nå.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.