Gå til innhold
Arkivverket

[#82158] Feilmelding på debattforum: Ukjen debattforum mm.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Jeg fikk meldingen: 'Ukjent debattforum. Kanskje det er feil i lenkja du går inn frå? Ta kontakt med Digitalarkivet på digitalarkivet@arkivverket.no.'Det jeg gjorde da det skjedde var rett og slett å søke etter mitt eget navn i søk i tema. Jeg åpent ingen av temaene, bare leste overskriftene nedover siden. Etter kort tid kom meldingen opp. Jeg testa det om igjen og det samme skjedde.Er det noen som kan forklare hva dette kommer av. Skulle gjerne sett resten av lista også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Halvorsen

Jeg gjorde samme øvelsen som deg, dvs søkte etter mine egne tema i Arkivforum og alle disse lot seg åpne uten problem. Fra lista med dine tema-nr tok jeg for meg første og siste (444 og 82158) samt tilfeldige mellom disse, tastet tema-nr inn i vindu for 'søk i tema/gå til nummer' og alle tema dukket opp hos meg ! Tror derfor at problemet ligger i din ende og ikke hos Digitalarkivet. Forøvrig må jeg si at du har jammen lang fartstid i Arkivforumet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Prøvde igjen nå, og det skjedde ingen ting galt. Men jeg oppdaga jo at det har kommet 'ferske' innlegg, og som jeg ikke har besvart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.