Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Solfrid Vestaberg

[#82162] Kathrine Olsdatter f. dec 1851

Recommended Posts

Gjest Solfrid Vestaberg

Jeg har ovennevnte som emigrerte til USA i 1882 i følge kilder i ancestry.com. Hun er oppgitt til å være født i Norge med foreldre Ole Board og Carria Larson. For meg så virker det som om foreldrene også må ha emigrert da deres navn er amerikanisert ^^.Jeg har prøvd å søke denne familien opp, men til nå så har jeg ikke funnet dem i folketellinger i Norge ei heller emigrasjonskilder. Noen som kan hjelpe meg her?Hun er å finne i Grove, Humboldt, Iowa i 1900 census

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hei Solfrid!Denne er ikkje enkel å finna ut av, men eg har eitt alternativ til deg:* Anna Cathrine, fødd i Søgne 18.7.1850 som dotter av ein Ole Jørgenson Aaros og Karen Jesine Larsdotter (Lenke)Det er ikkje alltid me kan stola på opplysningane som kjem fram i 1900 når det gjeld fødselsmånad...Elles er det ikkje so sikkert at foreldri utvandra. Dersom Cathrine utvandra so seint so i 1882, er det i grunnen mindre sannsynleg. Og erfaringi mi syner at norske namn like gjerne kunne verta ''amerikaniserte'' anten foreldri var i Noreg eller i Amerika...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Solfrid, dersom det er ho som i 1884 gifte seg med Thomas Andeerson i Iowa (sjå tema #82161), so må det vel vera denne jenta du leiter etter:* Caroline Olsdotter Trovig, fødd i Kvinnherad 5.12.1851 av foreldri gardbrukar Ole Andersson Trovig og Kari Larsdotter (Lenke)Med venleg helsing og ønskje om ein god sundag!Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Solfrid Vestaberg

Hei LarsJa, Katrine er den samme som Torbjørn Anderssen giftet seg med, så igjen tusen hjertelig takk for hjelpen :-).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.