Gå til innhold
Arkivverket

[#82165] Skipslistene 1900: Korleis kan eg finna meir opplysningar om denne Johan Hansen?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som veit korleis eg kan finna ut meir om denne Johan? Sjømannsrullane for Oslo (og omegn?) er så elendige at det er ikkje lov å gjera oppslag i dei, men sidan det ser ut som han kan ha vore militær(marinen?), så er det kanskje andre løysingar?Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

For å ikkje verta misforstått: det eg gjerne skulle hatt er opplysningar _om_ denne Johan Hansen, slik som f.dato t.eks.Det vert sagt i familien til syster til han eg leitar etter at ein av brørne hennar forsvann på havet og at han var i marinen, trur kanskje det kan vera han eg har funne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Det finnes mange Johan Hansen i databasen til Ellis Island f ca 1878 i Kristiania. Vet du noe om denne Johan Hansen du søker? Navn på foreldre, søsken, var han ug hele tiden osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Arnfrid :-) Det har vore leita etter han i USA, men du må gjerne prøva :-))Foreldra hans heitte Johan Anton Hansen og Anne johanne Nilsdtr.Han hadde ein bror Hans Martin som reiste til USA og kalla seg Martin Hotvet over there, ei syster Sigrid Johanne Elisabeth som også for.Dessutan var det Julie Augusta, eg _trur_ det er henne eg har funne død i 1937, men håpar eg får bekrefta det om 24 dagar og 6 timar om det stemmer :-))Her er lenke til tidlegare tema om Johan Oscar: Lenke stokken&nr=8&antinnlegg=6&startnr=&antall=&spraak=n#anker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.