Gå til innhold
Arkivverket

[#82192] Kirstina Ellefsdotter Bakken, fødd Hafslo 1870 - gift Svenningen, døydde f 1908?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kirstina Ellefsdotter Bakken, fødd i Hafslo 22.7.1870, skal ein gong sist på 1890-talet ha gift mes med ein SVENNINGESEN, men døydde før 1908.Dødsmeldingi etter far hennar frå 1919 opplyser om at Kirstine let etter seg to born, eitt i Tromsø og eitt i Christiania!Eg har søkt ymse folketeljingar (1900), men er ikkje i stand til å finna spor etter Kirstina; kanskje andre har betre auge enn eg?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for spennande innlegg!Eg skulle so gjerne ha sagt JA, men denne Kirstina er nok fødd i Aurland som Kirstina Eriksdotter Ohnstad...Det einaste vetle haldepunktet om ætti hennar Kirstina Bakken Svenningsen, er at ho skal ha hatt ein son som var lækjar i eller nær Drammen! Men dette er vel lite å gå på...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Det var deres datter Helene, f. i Bodø 24-5-1898 som ble gift i Oslo 24-7-1923 med overlege Ambrosius Svenningsen, f. i Øyestad 1-1-1891, sønn av skipsreder John Svenningsen, f. i Setesdal 19-9-1853, død s.st. 18-8-1917, og Marie Jørgensen, f. i Øyestad 23-9-1863. 3 døtre og 2 sønner.Det var fra studentbiografien til Helene 1918, utgitt 1950. De bodde da i Sandefjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

I studentbiografien til Ambrosius står det at han giftet seg med Helene 24-7-1923 i Røyken. Johan Henriksen døde 14-3-1930.Her er også alle barn nevnt med f.data.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for kjempeflotte opplysningar! Eg må berre gje meg ende over etter alt det som du har funne...!Eg har sjekka ut dei ulike kjeldene og funne nokre til. Her kjem ei oppdatering av manuskriptet mitt for denne huslyden...; kanskje nokon kan hjelpa med fleire detaljar...?~~~~~~~~~~~~~~Kirstina Ellefsdotter Bakken ''Kristine Ellefsdotter'', f. i Hafslo 22.7.1870, flytte i ung alder til Bodø, men gifte seg i Sørfold 27.12.1892 med Johan Lind Henriksen frå Kinæs i Sørfold. Han var son av gardbrukar Henrik Andersson på Kinæs og andre kona Pernilla Marie Jacobsdotter frå Kvarv og f. i Sørfold 21.6.1862. Johan var dampskipsmaskinist, og han og Kristina busette seg i Bodø der Kristina d. 7.11.1904. Johan Henriksen##### (seinare lagnad? – ser ut til å vera flytt frå Bodø etter 1904, men kvar? – han d. (kvar?) 14.3.1930!)Dei fekk seks born i lag:a. Jenny Pernille Johansdotter Henriksen, f. i Bodø 6.4.1894, d. i Bodø 22.7.1904.b. Esther Helene Johansdotter Henriksen, f. i Bodø 9.7.1896,##### (n. 1900 – lagnaden hans?)c. Helene Johansdotter Henriksen, f. i Bodø 24.5.1898, d.##### (dato og stad for dødsfallet hennar? – gravlagd Ekeberg i Sandar, Sandefjord 9.8.1971!)Helene gifte seg i Christiania##### (eller gift i Røyken?)24.7.1923 med Ambrosius Johnson Svenningsen frå Arendal, f. i Øyestad 1.1.1891. Han d.##### (dato og stad for dødsfallet hans? – gravlagd Ekeberg i Sandar, Sandefjord 27.8.1980!)##### (yrke og bustad? – overlækjar – budde 1950 i Sandefjord! - biografiske detaljar?)Dei fekk fem born i lag.d. Eivind Johanson Henriksen, f. i Bodø 25.12.1899, d. i Bodø 30.12.1902.e. Kristina Johanne Johansdotter Henriksen, f. i Bodø 2.4.1901, d. i Bodø 9.8.1901.f. Randi Johansdotter Henriksen, f. i Bodø 26.11.1902, d. i Bodø 30.11.1903.~~~~~~~~~~~~~~Eg takkar igjen for hjelpi med denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Aftenposten mandag 19-11-1979:De 89 år gamle lege Ambrosius Svenningsen omkom fredag kveld i en brann i sitt bolighus på Christensens plass i Sandefjord. Brannen blev oppdaget ved 23.30-tiden og det brandt kraftig i husets annen etasje da brannvesenet kom til stedet. Dr. Svenningsen sov i den etasjen. Brannvesenet fikk relativt hurtig kontroll over ilden, men Svenningsen var død da han ble funnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Utdrag fra studentene 1909, utgitt 1934:Ambrosius Svenningsen. Jeg tok artium i 1909 ved Arendal høiere almenskole, med.emb.eks. 1916. Uteks. san.sek.ltn. 18-1-1917. 1-10-1917 san.pr.ltn.Kandidat ved Trondhjem sykehus 20.mars-30.juni 1917, derefter ved Ullevål sykehus med.avd. 6 uker i 1917 og 4 mnd. i 1918. 10 mnd. ved kir.avd. 1918, 1919 og 1920. Rikshosp. kir.avd. 1.jan.-30.april 1919.Ass.læge ved Nordlands fylkessykehus i Bodø 6.sept. 1919-23.juli 1920. Kandidat ved Kvinneklinikken hele året 1921. Res.læge ved Akers sykehus 1.jan. 1922-31.des. 1924. 1.jan 1924 verkslæge ved Sulitjelma gruber.1.des. 1925-28.febr. 1933 overlæge ved Nordlands fylkessykehus i Stokmarknes. 28.febr. 1933 utnevnt til overlæge ved Kr.sund kom. sykehus. I 1928 foretok jeg en 3 mndrs. studiereise for Rolls legat i Europa. I 1932 fikk jeg Dr. Adolf Gundersens legat til en 4 mndrs. studiereise i Amerika.Sender deg en mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for nye spennande opplysningar om Ambrosius Svenningsen! Takkar òg for mail! Eg har alt snakka med to av borni til Ambrosius og reknar med fleire opplysningar i morgon frå ei av døtrene som sit med ei privat ættesoge!Soleis ser det ut til at problemet mitt på det næraste er løyst! Nok ein stor takk til deg, Carsten!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg har i dag vore i kontakt med dotteri som sit med ættesoga, men diverre synte det seg å gjelda Svenningsen-sida...MEN, ho kunne fortelja følgjande:* Mosteri Esther Helene Henriksen, fødd i Bodø 9.7.1896, må vera det barnet av Kristine som i 1919 budde i Tromsø. Denne Esther skal vera avlidi ugift, anten 26 år gamal eller i 1926, ''nordpå'' - ho skal òg ha vore lærerinne - eller guvernante...(?)* Johan Lind Henriksen gifte seg att etter at Kristine døydde, men skal vera avliden i eller nær Bodø!* Andre kona var enkje og hadde fleire born frå før; med Johan fekk ho to born, ei dotter Nora Henriksen, som var ugift, og ein son Henrik Henriksen, som skal ha vore teknisk sjef eller driftssjef ved elektrisitetsverket i Bodø eller i ein nærliggjande kommune.Gjer desse opplysningane det mogeleg å finna ut:* Dato og stad for dødsfallet til Esther?* Dato og stad for dødsfallet til Johan?* Fleire opplysningar om andre kona til Johan, vigselsdato m.m.?Eg takkar på ny for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke Lund Åhling

Litt rart, men i Gravminner finner jeg to av de fire barnene på gravstøtten i (8) (Kristine og Jenny mangler), plus Ester død 1001 1925.I Bodø døde 1925 nr 3 står hun (men som død 0801 1925), bankassistent (?), Phthisis pulm (??).Kildeinformasjon: Nordland fylke, Bodø, Klokkerbok nr. 801C11 (1920-1934), Døde og begravede 1925, side 91.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2826&idx_id=2826&uid=ny&idx_side=-95>LenkePermanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Vibeke! Du har løyst ein viktig del av dette problemet - lagnaden til Esther Helene Henriksen!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.