Gå til innhold
Arkivverket

[#82196] Hva står i Dødsfallsprotokollregisteret? Lete videre?


Gjest Liv Birgit Christensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Liv Birgit Christensen

Leter etter dødsfall for personer med etternavnet Schnur i Dødsfallsprotokollregisteret for Christiania. De er nok de eneste i Norge som heter det. På denne lenken: Lenke (linje 4) finner jeg noe som kan tydes som Schnur, men hva er fornavnet? Og jeg fant en på siden foran som heter Julie Ingeborg Schnur, død 15. oktober 1912. Enten er det Ingeborg Christensdatter ved Skaaden eller en av hennes etterkommere som jeg aldri har vært borte i. Har aldri sett at hun skulle hete Julie.Kan jeg gå fra dette registeret til andre register hvor jeg kan finne flere opplysninger? F.eks. selve skiftet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Efternavnet på den du lenker til er Schive Den på forrige side,Julie Ingeborg har efternavn SelmerOm du går til dødsfallprotokoll C6 avd 2,så vil det finnes flere opplysninger i 1912 under nr 1422 og 1484 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.