Gå til innhold
Arkivverket

[#82219] Anton Bergene og Laura Bugge - hotellvertar i Christiania 1900 - seinare lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1900 for Tordenskjolds plads 4 i Christiania syner mellom anna dette parfolket: (Lenke)Anton Bergene, hotellvert, fødd i Hedrum 20.4.1867Laura Agathe Martha Kirstine f. Bugge, fødd i Hafslo 20.9.1862Desse gifte seg i Christiania 20.4.1895, men kvar vart det av dei? Eg er vorten fortald at Anton òg skal ha vore landpostbod(!), men det var vel helst før han flytte til Christiania?Kan ei bygdebok for Hedrum i Vestfold ha fleire opplysningar?Eg er interessert i:* Seinare yrke og bustad(-er) for Anton og Laura?* Dato og stad for dødsfallet hans Anton?* Dato og stad for dødsfallet hennar Laura?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for kjapt og nyttig svar! Eg finn dødsmeldingi etter Laura der det står at ho døydde på Rikshospitalet 25.1.1928, men at ho budde på Dalhaugen i Asker hjå pleiedotteri Azora (Mrs. Axel) Jensen (Lenke).Kan Anton Bergene vera avliden i Asker?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg har funne dødsmeldingi til Ingeborg Marie Bugge, mor hennar Laura (døydde 28.10.1912) (Lenke). Her står det at dødsfallet er anmeld av svigersonen Anton Bergene, ''postledsager''!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for nyttig og spennande innlegg! Då er denne huslyden komplett, men eg tek gjerne med opplysningar om pleiedotteri Azora, om ho skulle dukka opp...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Sakset fra Aftenposten, Morgen, 17.2.1973:Bisettelser:Azora Jensen, Stabekk, ble bisatt i Haslum krematorium, lille kapell, i går. Sogneprest Sverre Magelsen forrettet. Det var flere kranser fra familien.Kan dette være 'din' Azora?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.