Gå til innhold
Arkivverket

[#82221] Jens Melchior Bugge (1864) med kone Liv frå Nissedal - budde dei i Christiania?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jens Melchior (Michaelson) Bugge, fødd i Hafslo 21.4.1864, sklal ifølgje mottekne opplysningar (Bugge-boki?) ha gift seg i Christiania 11.11.1903 med ei Liv Egilsdotter(?) Funemark, som skal vera fødd i Nissedal 17.5.1866.I 1900 var Jens ugift og budde hjå foreldri sine i Fosveien 16 i Christiania (Lenke).Det vert fortalt at Jens vart styrar for ei fruktforretning i Christiania, men den endelege lagnaden hans er ukjend.Han og Liv skal ha hatt minst ei dotter i lag:a. Marie Lydia Jensdotter Bugge, fødd 7.5.1904, rimelegvis i Christiania. Lagnaden hennar er ukjend.Eg står her mest på ''berr bakke'', men vonar at nokon kanskje dreg kjensel på denne huslyden og kan hjelpa meg vidare og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary for nytt innlegg! Men eg tvilar på om dette er riktig Liv...; denne er fødd 24.12.1867 (Lenke) og på ein annan gard(?).Hadde me berre funne vigsli frå 1903...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Det bor et ektepar i Nissedal som heter Hans Johnsen og Susanne Johnsdatter. De hadde ei datter Liv, men hun var født i 1869 og ble døpt i Nissedal 19.7.1869 - se nr. 39 - Telemark fylke, Nissedal, Ministerialbok nr. I 3 (1846-1870), Fødte og døpte 1869, side 292-293. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1389&idx_id=1389&uid=ny&idx_side=-170>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Søsken av Liv:Gundvor,1856: [url="http://www.familysearch.org/eng/search/igi/individual_record.asp?recid=100188660549&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>LenkeSigne,1858: Lenke Signe,1864: LenkeSusanne,1866: LenkeLiv,døpt 28 mars 1868(Denne jenta døde i mai 1868): LenkeKirkeboken: LenkeLiv døde 6 mai 1868(nr 25):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary, Grethe og Carsten for mange nye spennande innlegg! Og eg må berre tilstå; eg er imponert over funni dykkar!Både vigselsdatoen til Jens Melchior og fødselsdatoen til kona Liv var altso uriktige! Men no er me i alle fall på spor etter opphavet til Liv!Eg ser at foreldri Hans Johnson og Susanna Johnsdotter gifte seg i Nissedal 19.7.1856 ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1389&idx_id=1389&uid=ny&idx_side=-238>Lenke), men her støyter eg på nye vanskar...;Liv ser ut til å ha opphavet sitt frå Haatvedt i Nissedal, der far hennar er kårmann i 1865 (Lenke).Men kva med Hans Johnson? Ved vigsli heiter han Bygstøyl, men han seier seg fødd på Bergland i Moland!? Ved konfirmasjonen i Kviteseid i 1846 bur han på Nedrebø, men fødestaden er framleis Moland (Lenke)FamilySearch syner at Hans Johnson hadde søsken døypte i Fyresdal mellom 1832 og 1845, men yngste søsteri Anna var fødd på Bygstøyl i Kvieseid i 1851 (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars,du skriver: Liv ser ut til å ha opphavet sitt frå Haatvedt i Nissedal, der far hennar er kårmann i 1865.Men far til Liv het vel Hans Johnsen, og John T som er kårmann i 1865, er muligens bestefaren hennes?Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Det nærmeste jeg kommer i 1900 er Lilla Funmark, f.1872 i Nissedal (finner ingen lilla døpt i Nissedal). Ved vielsen til Jens er Liv pige paa Rikshosp. og denne Lilla er også det.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Nissedal bygdesoge. Gard og ætt, bind 1, Håtveit nedre, s. 531:Jon Tarjeison Håtveit, gift 1817 m Signe Nottovsdtr. Trontveit.Born:Susanne, f. 1818, d. s. å.Tarjei, f. 1819, truleg d. u.Susanne, f. 1821, d. 1823Nottov, f. 1824, g. 1848 m Anne Knutsdtr. Nordbø. Tok over Håtveit.Susanne, f. 1827, g. 1856 m Hans Jonson Byggstøyl, Fyresdal. Til Funnemark, Nb.Anne, f 1828 g 1862 m Olav Jonson Byggstøyl, Fyresdal.Jon Tarjeison d 1869 f 1783. Signe Nottovsdtr. D 1851, 53 år. Samme bygdesoge, Nordbø, Funnemark, s. 37-38:”Funnemark ligg nord med Vrådals byte. Det var ein plass under Nordbø. Truleg rydda om lag 1840 (…). Kvitseid bygdebok seier at Jon Gunnarson Findreng og kona Anne Torsdtr. budde på Funnemark i 1842(…). Nye folk om lag 1870:Hans Jonson Byggstøyl, Fyresdal, g 1856 m Susanne Jonsdotter Håtveit.Born:Gunvor, f 1856 g 1878 m Lavrans Jonson Fjalestad. Til Fjalestad Uppigard.Signe, f. 1858 g m Klas Holmane (sjå Kvitseid ættesoge, s. 137)Jon f 1859, g m Turi Tovsdtr. Neset. Til Dalen i Vrådal.Jon d.y, f 1861, til Amerika i 1884.Sigrid, f. 1863 g 1884 m Kjetil Amundson Rui Fjone. Til Rafoss, Tveitane, Kb.Susanne, f. 1866, utflytt til OsloLiv, f. 1868, d lita.Liv, f. 1869, utflytt til OsloHans f 1874. Til Vrådal.Denne huslyden flakka mykje. Hadde m.a. budd i Dolhus, Nordal, Mule, Breivik, Strond og Moen før dei kom til Funnemark. Herfra flytte dei til Treungen. Sjå ellers Kvitseid ættesoge (s. 137-138) om desse. Dette var dei siste som budde her.”Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe og Carsten for nye flotte innlegg! Særleg set eg pris på innlegg #17 frå Grethe som forklarar Funnemark-namnet, og dødsfallet til husmann Hans Johnson - på Funnemark - innlegg #15 frå Carsten!Soleis er opphavsspørsmålet til Liv Funnemark løyst!Men so er det sttende til spørsmålet om lagnaden til Jens Melchior og Liv? Og kva med dotter deira (som kanskje òg har feil fødselsdato...)?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.