Gå til innhold
Arkivverket

[#82223] Russenes - hvor er det?


Gjest ole-jacob jorsett
 Del

Recommended Posts

Gjest ole-jacob jorsett

Lars Aalen i Vefring gifter seg med Marthe Karstensdtr Russenes 1754 - men jeg finner ikke Russenes - eller Vefring for den saks skyld - i noen bygdebok..? har jeg lett feil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Vevring sokn, tidlegare i Førde prestegjeld, dekka både sør- og nordsida av Førdefjorden.Dei gardane på sørsida, som er aktuelle, ligg no i Askvoll kommune. Du vil difor også finne informasjon også i Askvoll bygdebok bind III.Eg har den også, og kan også gjere oppslag her, om du ynskjer det.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ole-jacob jorsett

Så Russenes finner jeg i Naustdal - og Midvatne, Øvre Redal og Grytten i Askvoll? Ikke lett for en som ikke er lokal.. Takk til deg - nok engang - Egil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Nesten litt rett Ole-Jacob (eg kunne kanskje ha vore litt tydelegare).Både gardane Russenes, Medvatne, Øvre Redal og Grytten ligg på nordsida av fjorden. (du finn alle desse i BB Naustdal band 1)Eg ser av det som står registrert på Russenes, at du i alle fall også bør innom gardane Rørvik og Ålen. Desse ligg på sørsida, og i Askvoll, og du finn dei under BB Askvoll bind III.Det var ein del flytting fram og tilbake over fjorden, så det kan være greit å ha begge bøkene forran deg. Då har du også innholdslistene, slik at du kan sjå kva gardar som ligg kor. Nokre av barna til Marte og Lars enda på nordsida, andre på sørsida.Eit lite tips, om du ikkje har funne ut av det. Under Russenes står Marte Karstensdotter oppført som stedatter til Lars Toraldsson (men ho er fødd på Rørvik)mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ole-jacob jorsett

Takk - jeg fant henne..og alle gardene. Men det er ikke mere å få utav det tror jeg - min svigerfars aner var spredt over det meste av Sunnfjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.