Gå til innhold
Arkivverket

[#82224] Siri Larsdotter Viblemo frå Konsmo.


Gjest Arne T. Aabø
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne T. Aabø

Hei! Er nokon av dykk godt kjend i Konsmo i Vest- Agder, i notid og fortid? Frå spørsmålet mitt tidlegare om Jørgen Juve d.e. hev eg støytt på Siri Larsdotter Viblemo eller Veblemo. Ho var fødd i 1839 og konfirmert i 1854 i Konsmo, Nord Audnedal i Vest- Agder. Kjenner nokon til slekti hennar og/ eller mogelege etterkomarar og skyldfolk? Var Viblemo husmannsplass eller gard? Finst det noko bygdebok for Konsmo eller Nord Audnedal der denne familien er omtala?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Holte Rosenkilde

Det finnes en litt eldre bygdebok for Konsmo, men den imponerer meg ikke. Viblemo er en av de større gårdene i bygda, men ble som de andre gårdene etter hvert delt opp i mange bruk.Som regel kan du komme langt med de kirkeboksavskriftene som finnes her i arkivet, de er pålitelige. Vær bare oppmerksom på at det er en lakune i vielsene mellom 1765 og 1815, så det kan være litt problematisk å plassere kvinneleddene i den perioden, men faddere og begravelser pleier å være til god hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Søren Storaker

Foreldrene var Lars Nilsen og Berte Olsdatter [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=8&filnamn=Dpkns26&gardpostnr=2791&merk=2791#ovre>LenkeLars er enkemann i FT-1865 LenkeEldstebroren Ole (33) på Viblemo i FT-1865 LenkeDen nest eldste broren Nils, f 1836, flytta til Øyslebø LenkeAbraham, f 1841, og Tobias, f 1845, flytta til Landvik i Aust- Agder Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne T. Aabø

Takk for gode svar til dykk alle tre. No veit eg mykje meir. Trur kanskje eg hev køyrt forbi Viblemo for mange år sidan, ein gong på 1970- talet. Eg køyrde i alle fall ned Marnardalen. Kanskje på tide å ta seg ein ny tur dit. Til siste innlegg trur eg du hev lagt inn lenke med Abraham to gonger, og ingen med Tobias. Elles er eg veldig takksam om nokon kjenner til noverande etterkomarar etter nokon av desse syskeni av Siri, likeins om Siri hadde vore gift og hatt barn før ho gifte seg med Jørgen Juve. Eg hev heller ikkje lukkast i å finne når Jørgen og Siri gifte seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag T. Hoelseth

Spennende debatt! Men Arne, Viblemo ligger vel i Audnedal(en), ikke Marnardal(en), så du har kanskje ikke kjørt forbi Viblemo allikevel?DTH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne T. Aabø

Huff då, eg treng visst å gjera meg betre kjend i dei indre bygdene i Vest- Agder. Burde nok ha visst at Audnedal og Marnardal er parallelle dalføre. Eg såg elles på eit kart at det heiter Vivlemo litt sør for Konsmo. Er dette det same som Viblemo? Veit nokon kva namnet kjem av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Holte Rosenkilde

ArneJeg har kikket litt mer på familien og noen generasjoner bakover fant jeg blant annet en link til egne aner. Gir du meg en mailadresse (og noen dager å knotte resultatene inn på), skal du få litt aner på Siri.Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dag T. Hoelseth

Ja, Arne, Viblemo ligger rett sør for Konsmo (var en kort tur innom i sommer på vei til Undeland i Lyngdal kommune):http://kart.gulesider.no/m/Ilvj1Navnebetydningen tror jeg ikke at jeg skal forsøke meg på... :-)Dag Trygsland Hoelseth, med aner både i Audnedal (Ubostad m.m.) og Marnardal (Trygsland og Koland i Bjelland m.m.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne T. Aabø

Takk Dag og Per! No hev eg lært masse geografi. Dette er eit område der ein ikkje ferdast så mykje om ein ikkje hev tilknytning dit. Men no må det bli ein tur sumarstid. Mailadr. skal du få: at.aaboe krøllalfa online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Søren Storaker

Oluf Rygh drøfta tydninga av gardnavnet Vivlemo [url="http://www.dokpro.uio.no/perl/navnegransking/rygh_ng/rygh_visetekst.prl?s=n&Vise=Vise&KRYSS145700@32901=on>LenkeDet er trulig Ole Larsen Viblemo som dø på Skår i 1888 LenkeMens enka Karen Oline Reiersdatter dør på Hunsdal i 1905 Lenke I FT-1900 er ho på Viblemo LenkeOle og Karen Oline fekk fleire barn, men eg har ikkje funne noen som levde i FT-1900.Nils Larsen var på bruksnummer 2 på Øyslebo i FT-1900 LenkeI boka Norges bebyggelse, Vest-Agder, østre del, side 905, fier bnr 2 Øyslebø omtalt. Eiger i 1955 var Åse Leirkjær, født 1902, datter av Todne og Torkel Nilsen. Torkel er trulig sønn av Nils Larsen (Viblemo). Åse har sønnen Knut, f. 2/6 1925. Han er å finne på 'Gravminner i Norge'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.