Gå til innhold
Arkivverket

[#82225] Bilete av konfirm. evt. andre bilete? frå Halden/Skjeberg/Ingedal 1913-1921


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg har denne sommaren/hausten fått hjelpt ei dame med å finna opplysningar om far hennar, som ho ikkje visste noko anna enn namnet på, før eg byrja å leita.Eg har funne mange opplysningar om ei mor som fekk 8 barn, frå 1899-1921, alle fødde utanfor ekteskap og ingen vaks opp hjå henne.Det var ikkje nokon av dei andre syskena som visste noko om (iallfall er det ingen av dei som lever no, som har høyrt noko) far til dama eg har hjelpt.Han vart sett bort til forskjellige familiar i området Halden/Skjeberg/Ingedal, han vart konfirmert i Ingedal 1921.Guten heitte Karl Johansen, han vart f.i 1906 og døydde i 1972 i Halden.Eg har fått tak i eit bilete av mor hans (mor til alle 8), men han er det visst ikkje mogeleg å finna bilete av. Eg har fosøkt med annonse i både Halden Arb.blad og Sarpsborg.........(hugsar ikkje namnet)Det var ingen respons, men kanskje nokon her kan hjelpa? Eg veit ei som hadde blitt glad!! :-))Dersom det finnes konfirmasjonsbilete eller skulebilete der ein kanskje kan tru han er med, hadde det vore fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.