Gå til innhold
Arkivverket

[#82312] Olina Larsdotter - fødd i Fåberg 1862 - skal ha utvandra 1874 - opphavet hennar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Olina Larsdotter fødd i Fåberg 28.7.1862 var dotter av ugifte foreldre Lars .....(eg greier ikkje tyda det som står her!) ''af Eidsvold'' og pige Lisabet Hansdotter Øvre Rinddal(?) (vanskeleg å tyda!) ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8935&idx_id=8935&uid=ny&idx_side=-116>Lenke).Frå Amerika får eg opplyst at foreldri heitte: Lars Andersson og Elisabeth Hansdotter og at Olina nytte jentenamnet ANDERSON i Amerika, men Andersson står det i alle fall IKKJE i kyrkjeboki?Her er Elisabeth i FT1865 - innerst og enkje på Mortenstuen under Kirkerud (Lenke)Og her er utvandringi frå 1874: Her er Elisabeth Hansdotter Mælum UGIFT (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg lurer på om jeg har funnet dåpen til Lisabeth.Den 22 april ble det i Fåberg døpt en pike med det navnet (nr 34), med far Hans MÆHLUM Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrun Knutrud

En mulig ledetråd til Lisabeths far?: Husmannsplasser i Fåberg bd. 2: Husmannsplassen Røtdalshaugen under Rindal øvre:'1822: Hans Olsen er nevnt som skomaker for gardens folk. Husmann med jord. Til jul 'bekommer han 1 Pæl Brændevin og Tobak'.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ann-Mary, Lars Ove og Sigrun for flotte og nyttige innlegg. Etterslekti i Amerika har nok ''lurt'' oss her, eller kven veit, kanskje Lars Andersson frå Eidsvoll òg utvandra...? Eg oppfatter det slik at Elisabeth Hansdotter budde på Mælum i Fåberg før ho utvandra, men at ho hadde opphavet sitt frå Røtdalshaugen under Rindal øvre..., eller voks ho opp på Mælum? Eg ser ho heitte Mælum ved konfirmasjonen i 1849: LenkeMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrun Knutrud

Det er ifg Husmannsplasser i Fåberg bd 2, to Mælumsgarder i Fåberg, gnr. 23 (Vingrom) og 165 (Fåberg). Jeg finner ikke noe her som umiddelbart belyser Elisabeths opphav. Det står om gnr 165: 'Det er ikke ofte å finne fem husmannsplasser med samme navn, men på Mælum (165) finner vi fem som heter Høgsveen. Det blir vanskelig å finne ut av hvem som har bodd på de forskjellige stedene.'Vanskelig å tyde helt hva som står om foreldre ved Elisabeths konfirmasjon, men jeg tolker: mor? Martha Larsdtr.FT 1801 Mælum, nr. 1737 Martha Larsdatter 1 år: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=55&filnamn=f18010524&gardpostnr=77&sokefelt=skjul>LenkeFT 1865: Hans Olsen gift, Høgsveen øvre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Sigrun for nytt spennande innlegg!Eg vil tru at Hans Olson på Høgsveen øvre i 1865 er gift for andre gongen med nemnde Johanna Olsdotter, og at Martha Larsdotter, DERSOM ho var første kona hans, må vera avlidi før! At Hans Olson og Martha Larsdotter var foreldri til Elisabeth, går fram av konfirmasjonen...Eg er med dette NESTEN sikker på at problemet er løyst...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigrun Knutrud

Ser ikke ut som lenken i (11) fungerer-prøver igjen: Klokkerbok 4, Fåberg i Fåberg 1818-1837 s.386 nr.7: Hans Olsen ved Mælum og Marthe Larsdatter ved Mælum vies 1823: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Sigrun for nye innlegg! Det er ikkje so farleg om lenken ikkje fungerer; du har jo skrive kvar vigsli stod... Elles er eg no overtydd om at Elisabeth voks opp på Høgsveen øvre under Mælum, og soleis er problemet mitt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.