Gå til innhold
Arkivverket

[#82319] Gunvor Halvorsdotter Bru (1876-1962) - frå Telemark til Amerika i 1879? -opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst at Gunvor Halvorsdotter Bru (eller Brue) skal vera fødd i Telemark, kan henda i Vinje eller i Nissedal, 1.7.1876, og ho skal ha utvandra til Amerika i 1879 med foreldri sine:Halvor Brue (1845-1921)Bergit Støl (1854-1896)Er det nokon med lokal kunnskap i Telemark som kan hjelpa meg identifisera opphavet til denne huslyden?Eg søker etter:* Kontroll av fødselsdatoen til Gunvor og fødestaden hennar?* Utvandringsåret til huslyden?* Fulle namn på foreldri med yrkestitel til far og opphav (gard/plass) for båe?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Kan det være denne familien?Utdrag: Children of Knut Stoyl and Taaron Stoyls are: i. Volborg Stoyl, born 1840; married Knut Salvesen Oppdalen; born 1826. ii. Torbor Vik, born December 11, 1842; married John Knutsen Moen; born 1825. iii. Olav Vik, born June 24, 1846; married Anne Johansdatter. More About Olav Vik: Fact 1: Except Taaron the family left for US and all lost at sea. Fact 2: Taaron & Andrew came later as lived in Rice Lake WI iv. Knut Vik, born September 05, 1849; died December 12, 1915; married Anne Tarjiesdatter Heimdal; born January 07, 1848; died November 28, 1917. 6 v. Tallak Vik, born July 29, 1852; died 1923; married Anne Halvorsdatter Almalien. vi. Birgit Vik, born March 17, 1855; died December 05, 1896; married Halvor Brue; born January 01, 1845; died February 05, 1921. vii. Anna Vik, born 1857; died May 01, 1929; married Vraal Peterson; born 1851; died December 13, 1917. viii. Egil Vik, born 1864; died 1942; married Gudve Sundve. [url="http://familytreemaker.genealogy.com/users/k/i/t/Duane-Kittleson-WI/PDFGENE1.pdf>Lenke Telling 1865, Birgit Knudsdatter på Støl i Nissedal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ragnar og Ann-Mary for spennande innlegg!Ingen tvil om at dette er rett person, og no fann eg ogso utvandringi deira, i 1881: LenkeDet einaste eg no lurer på: Kvifor nytta denne huslyden namnet BRU (eller Brue) i Amerika? Nokon som har ein idé?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

I følge Nissedal bygdesoge gard og ætt Trungen sokn s. 246 og 247 kjøpte bror til Halvor Olsen, Tarje plassen Bru under Heimdal. Det er mulig Halvor og familien også har oppholdt seg der sammen med broren.Avskrift fra overnevnte bok og sidenr.under Øverland:Ovannemde Olav Eilevsson og kona Gunvor Tarjeisdtr. Heimdal budde på Øverland nokre år. Seinare kom dedei til Bru (Sjå der).Barn:Tarjei f. 1838 g 1 m Gunvor Malene Aslaksdtr. Nordbø, Sønderland. g 2 gang m Eldrid Paulsdtr. Berge, Lissledale. Til Bru.Eilev f 1839 g 1 gang 1867 m Birgit Halvorsdtr. Almelia g 2. gang m. Malene Kjetilsdtr. Dale. Til Haugsjåsundet.Halvor f 1845 g. 1875 m Birgit Knutsdtr. Støyl. Til Amerika.Olav f 1847 død 1850Olav f 1850 g 1. gang m Ingeborg Eigilsdtr. Tveit (Her står det Til Amerika) gift 2 gang m Borghild Risland (Årak) Til Grova.Osmund f 1852. Truleg til AmerikaUt fra det som står i boka, ser det ut som om broren til Halvor, Tarjei da bosatte seg på Bru under Heimdal i Treungen, og da er det vel godt mulig Halvor med familie oppholt seg der frem til de reiste til Amerika.mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

og fra samme bok (7) side 336 og 337, avskrift:I 1869 vart Bru utskild som eige bruk. Tarjei Olavsson (sjå Øverland) kjøpte bruket då for 325 rd. Foreldra hans hadde budd her nokre år då. Tarjei hadde og budd her som husmann nokre år.Tarjei Olavson Bru g. 1 gang m. Gunvor Malene Aslaksdtr. (Nordbø), Juva. f. 1842 død 1874born:Sigrid f. 1868 g. 1887 m. Osmund Gjermundson Juva. Til Juva.Gunvor f. 1871 Til Amerika 1889.Tarjei Olavsson Bru blir så gift 2. gang 1877 med Eldrid Paulsdtr. Berge, Lisledale.I 1889 reiste Tarjei og Eldrid til Amerika med borna Olav f. 1879, Gunbjørg Helene f. 1884, Peder Martinius f. 1888 og Gunvor frå første ekteskap. Mor til Tarjei, (dette blir jo da også mor til Halvor) Gunvor Tarjeisdtr. reiste og med. mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ragnar for oppklaring av denne huslyden! No skjønner eg kvar Bru-namnet kjem ifrå! Problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.