Gå til innhold
Arkivverket

[#82331] Osl/Bær?Bs. i Høienhall, Bryn, kva krk? Og kvifor finn eg dei ikkje i D.fallspr?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg prøver å finna ut kor mange barn desse to hadde, nr.56 her: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5735&idx_id=5735&uid=ny&idx_side=-249>LenkeEg har funne denne, øvst av jentene: LenkeDessutan har eg funne desse to i gravstedregisteret:Hermine f.06.08.1908Carl Oscar Herman f.30.07.1909Eg klarar ikkje finna dåpane til nokon andre enn Lilly Sofie Marie, er det nokon som veit kva kyrkje dei sokna til, når dei budde i Høienhall? Det hadde kanskje gått an å funne konfirmasjonane dersom eg visste kva kyrkje eg kan finna dei i.--------------------Eg klarar heller ikkje finna verken Alfrida Marie eller Carl Oskar Herman Molin i dødsfallsprotokoll/evt. skifte.Carl Oskar Herman Molin døydde 29.03.1925:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk for respons :-) Då prøver eg der -igjen- trur nemleg eg har leita der tidlegare....Men er det nokon som kan svara på det med dødsfallsprotokollen/evt.skifte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg gløymde å ta med at Carl O H og Alfrida Marie skal ha hatt eit barn som visstnok berre var 6-7-8-9(?) år då faren døydde i 1925, er usikker på om det stemmer m.t.p. alderen til mora, ho var f.1881.Finn ingen aktuelle blant konfirmerte (Østre Aker) i den tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Finn Lilly Sofie Marie sin konfirmasjon i Østre Aker, men kan ikkje finna Hermine, K O Herman Molin jr. eller Gunvor(men eg veit ikkje som konfirmantar der.Nokon som har gode forslag om andre mogelege kyrkjer kofirmasjonane kan ha vore i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Aker, østre og vestre lå i Akershus før.Wikipedia: Østre Aker var opprinnelig navnet på ett av de fire sognene i Aker kommune: Vestre Aker, Ullern og Nordstrand var de øvrige.Ø.Aker omfattet området nordøst, øst og sør for Kristiania. Prestegjeldet ble opprettet i 1861 etter at Ø.Aker kirke ble innviet året før. Rodeløkken, Kampen og deler av Gamlebyen ble skilt ut i forbindelse med at disse områdene ble en del av byen ved byutvidelsen i 1878. Nordstrand ble skilt ut som eget sogn i 1906. Etter sammenslåingen med Oslo i 1948 har sognet senere blitt delt opp i 18 prestegjeld. Ø.Aker var også eget lensmannsdistrikt fram til sammenslåingen med Oslo.Oslo byleksikon: Aker herred, tidligere herredskommune i Akershus fylke, fra 1.januar 1948 slått sammen med Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Til Hans Petter i (11) nokre kommentarar er totalt unødvendige, iallfall når eg tydeleg har skrive akkurat det du skriv!!Til Berit: tusen takk for info om dette kompliserte (for meg) tema :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ingen som finn konfirmasjonane til dei tre andre barna?Hermine, Carl Oskar Herman og Gunvor? Men eg veit ikkje om Gunvor levde til ho vart konfirmant.Har funne to Gunvor f.01.02.1917 i Gravminne-registeret, ei begravd i Evje, Setesdal ho andre i Ålesund.Må nok ta nokre telefonar over helga for å finna ut meir om dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk til Hans Petter :-) Eg prøvde, men fann ikkje det eg leita etter.Og takk til Carsten, men som eg skriv i (1) har eg både f.datoar og dødsdatoar, det eg hadde likt å funne er dåpsbok/konfirmasjon, for Hermine og Carl Oskar Herman.Hermine f.06.08.1908Carl Oscar Herman f.30.07.1909Finn heller ikkje konfirmasjonen til Gunvor, men ho vart kanskje kofirmert etter det som er lovleg å leggja ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg ser no at eg har hatt feil f.år på C.O. Herman Molin, han er f.1911, ikkje 1909!!Var det det du prøvde å fortelja meg Carsten?Eg oppdaga det no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Det sto så i Aftenposten (hvis det er riktig da) I 1955 bor Herman Molin i Gartnerv.12 på Bryn. Han er trykker. Det bor også en kaptein Ove Waldemar Molin i Brannfjellv.24 på Lille Ekeberg. Iflg. Gravminner var han født 18-10-1914. Samme familie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Mariann, Gunvor Moi og Gunvor Rasmussen er ikke rette personer.Den rette personen ser ut til å være Gunvor Køhn,gravlagt Vår Frelsers Gravlund, Gamle Aker. Fant dødsnotisen til C.O.Herman Molin i Aftenposten 13/4-1989.Der går det frem at han hadde en søster,Gunvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Fant Marie Molins dødsnotis i AF 22/12-1947.Død 19/12, nevnt i tidligere innlegg i dette temaet. Følgende barn levde: Hermine (gift Aulie,begravd Vestre Aker),Herman (gift med Thordis), Gunvor (gift Køhn,begravd Gamle Aker).Ove Waldemar tilhørte trolig annen familie.Han er død 7/10-2002.Og ikke nevnt i Maries dødsnotis AF i 1947.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.