Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bjørn Angeland

[#82353] Aner til Hellene Marie Olsdatter i Tune 1840

Recommended Posts

Gjest Bjørn Angeland

Hellene ble døpt i Tune dåp no.20. Lenke Jeg har ikke kunnet komme videre med faren Ols Olsen eller hans hustru som jeg antar er Grethe Halvorsdatter. Håper noen kan hjelpe her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Angeland

Her er konfirmasjonen til Helene Lenke i Varteig og her er Grethe Halvorsdatter oppført som mor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Angeland

Det har jeg Bjørg. Videre iflg. FS fikk de Olida i Tune 3.aug.1832 og Olaves 10. feb. 1835. Har også sett i en anetavle at begge skal være født i 1899.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørg Hukkelberg

Finner en 2 år gammel Grethe i 1801, i Skjeberg, med fars navn skrevet Halver.En kandidat?Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kari Sandberg

Det er i kirkebok for Skjeberg en Ole Olsen fra Fredrikstad, 24 år, som blir viet til en Grethe Halvorsdatter fra Hafslund, 24 år, den 8.6.1824.Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Angeland

Takk Kari. Denne virker interessant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bjørn Angeland

Trenger hjelp til å tyde vielsen m.h.t hvem som er forlovere. Vielsen er nok den jeg er ute etter, men har problemer med å verifisere hvem ole olsen fra fredrikstad er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Forloverne: Bordskriver Svend Olsen Ise og Huusmand Anders Christiansen Rognerud i Thunøe.Brudgommen Ole er forøvrig oppgitt å være 'Ungkar og afskediget Artillerist'.Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.