Gå til innhold
Arkivverket

[#82386] Ingebret Torsen Skiptvet


Gjest hilde roos
 Del

Recommended Posts

Gjest hilde roos

Er det noen som kjenner denne familien:Johanne Gundersdatter(kirkeng Rakkestad) giftet seg med Ingebret Thorsen 24/4 1860 Skiptvet.Tror han er med i folketellingen 1900 skiptvet under gården Haugen Nedre. Er det noen som vet noe mer om disse og om deres barn? Thea Caroline f 15/8 1860,Thorval f 20/2 1863,Caroline f 20/9 1864,Thorval f 25/11 1867,Sofus f 2/8 1870.Mvh Hilde Roos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Skaar Nygaard

IGI Individual Record FamilySearch™ International Genealogical Index v5.0 Norway Search Results | Download | Print KAROLINE ENGEBRETSDR Pedigree Female Family Event(s): Birth: 1864 Christening: Death: Burial: Parents: Father: ENGEBRETH THORSEN Family Marriages: Spouse: PETER ANTON ANDREASSEN Family Marriage: 13 NOV 1891 Skiptvet, Ostfold, Norway Denne kan jo sjekkes mot kirkeboka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilde roos

Har prøvd å finne Sofus Ingebretsen f 2/8 1870. Han ble konfirmert 4/10 1885 Skiptvet.Har lett men kan ikke finne han gift/død eller utflyttet.Noe som vet? Mvh Hilde Roos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilde roos

Hei. Har prøvd follketelling og søk i alle baser men ingen treff. Jeg for prøve en gang til i kirkebøkene,kan jo være at jeg har oversett noe der.Mvh Hilde Roos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hilde roos

Tusen takk begge to.Det er nok riktig Sofus bare fødsels året som ikke er riktig. Caroline er også riktig men jeg har lett etter hennes man med etternavnet Andreasen som det står når de giftet seg.Mvh Hilde Roos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.