Gå til innhold
Arkivverket

[#82392] Olina Andreasdotter Nordrumseiget, fødd Nordre Land 1862 - utv. 1877 - opplysn?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Olina Andreasdotter Nordrumseiget var fødd i Nordre Land 23.11.1862 som dotter av husmann Andreas Olson og kona Anna Hansdotter ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8981&idx_id=8981&uid=ny&idx_side=-25>Lenke)FT1865 for Jyresstua under Nordrum syner huslyden: LenkeOg her finn eg vigsli til foreldri 4.12.1853, Andreas Olson Aspødegarden og Anna Hansdotter Findstuen (Lenke)Og her er utvandringi i 1877 til Anna Hansdotter Nordrumseiget (enkje) med fire born, inkl. Olina (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sonja Fjellhaug

Andreras Olsen er fra Ospegården, sønn av Ole Andersen Ospegården og Rønnaug Arnesdtr Odde. Anne Hansdtr er datter av Hans Nilsen Granum, Etnedal, og Inger Knutsdtr Fløgei, Etnedal. Bosatt på Finnstuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Sonja for kjempeflotte opplysningar!Dei to første spørsmåli mine er soleis løyste, og eg reknar vel ikkje med dei heilt store resultati når det gjeld lagnaden hennar Oline i Amerika, men det er lov å vona...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.