Gå til innhold
Arkivverket

[#82458] Andreas Olsen Fahret- jeg prøver igjen


Gjest Per Karlsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Karlsen

Den Andreas Olsen Fahret jeg søker ble født i 1860. Jeg antar at han er fra Telemark. Enten Gjerpen eller Solum. Jeg har ikke lykkes med å finne ham i noen kirkebøker i dette området. Ei heller i Vestfold, Aust-Agder eller Vest-Agder. Er det noen som kan hjelpe meg på vei?Mvh.Per Karlsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Dette spørsmålet hører hjemme i brukerforumet, så du burde heller forsøke et innlegg der. Da burde du også fortelle hva du ellers vet om Andreas Olsen Fahret og hans nærmeste slektninger, og hvilke kilder du har dette fra. Hva er for eksempel kilden til at han skal være født 1860?Slike tilleggsopplysninger gir potensielle hjelpere flere kort på handa når de skal hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Karlsen

Takk for hjelpen. Jeg har allerede sendt forespørsel til brukerforum. Det er desverre lite jeg vet om ham bortsett fra at han i følge ministralbok i Skien 1878-1890 vedrørende fars fødsel og dåp, skal være født i 1860.Mvh. Per Karlsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.