Gå til innhold
Arkivverket

[#82500] Støtte til nettsiden Wangensten nett .no


Gjest bjørn løkken
 Del

Recommended Posts

Gjest bjørn løkken

Kjære forumJeg er en av de utrolige mange som bruker nettstedet til Lars Ove Wangensteen for å hente kildematriell til min egen slektsforskning og til vår egen webside om Muus ætten . For meg har dette nettstedet blitt uunværlig .Et annet moment er også den servicen Hr. Wangensteen yter hvis det er noget man lurer på , det kommer alltid et klart svar i retur .Ca. 1 år er gått siden jeg sponset nettstedet med et symbolsk beløp slik at jeg skulle kunne medvirke til at Lars Ove Wangensteen skulle holde nettstedet sitt reklamefritt og også bidra til videreutvikling av dette .Det skulle også bidra til å dekke noe av hans kostnader i forbindelse med alt av kildematriell osv. som han fortløpende legger ut på sitt nettsted .Vi som tidligere bidragsytere har også nå i det siste mottatt en 'spesialservice' i form av 14 årganger av PHT som PDF filer som vi da kan lagre på våre egne PC'er .Jeg legger også ut en link hvor Lars Ove Wangensteen forteller litt om dette selv , her finner man også info . om hvordan man kan betale inn sitt beløp for de som ønsker dette .http://www.wangensteen.net/om-wangesteennet.htmlHerved meddeler jeg til Hr. Wangensteen at mitt bidrag nu er på vei og vil gjerne med dette også oppfordre andre brukere av dette nettstedet om å gjøre det samme .Måtte det også i fremtiden komme like mye kvalitets kildematriell , på linje med det som allerede ligger der fra før .Med vennlig hilsen Bjørn Løkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Jeg vil først gjerne takke Bjørn for hans initiativ.Å drifte en hjemmeside som wangensteen.net koster en del penger når det gjelder leie av server, kjøp av programvare, maskinvare, reiser til og fra arkiver osv og mange andre hjemmeside-eiere har valgt å finansiere dette med reklame. Jeg har selv vært inne på tanken mange ganger, men så lenge det finnes velvillige og generøse sponsorer så har jeg valgt å holde siden reklamefri.Bjørns initiativ medførte at jeg pr.d.d. fikk 6 nye sponsorer og har nå tilsammen 22. http://www.wangensteen.net/om-wangesteennet.html Alle disse får tilsendt 14 årganger av PHP og de vil også få ca 20 årganger av Historisk Tidsskrift etterhvert. Dette som en takk.Jeg har forlengst innsett at det jeg holder på med er og blir et underskuddsfortak, men bidragene er med på å motivere meg til fortsatt innsats, og underskuddet blir redusert.Jeg er derfor meget takknemmelig for de bidragene som er kommet (og de som kanskje kommer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.