Gå til innhold
Arkivverket

[#82507] Informasjon om Tørris Helgesen og Nora f. Talbot


Gjest Magne Myrtveit
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Myrtveit

Me held på med ei soge frå krigens dagar, og er interesserte i informasjon om Tørris Helgesen og kona Nora (f. Talbot). Dei var unge vaksne i krigsåra. Eg veit ikkje om dei framleis er i live. Korleis kan eg gå fram for å finna informasjon om dei - kor vidt dei enno er i live, om dei har born, etc. Dei gifta seg i Skjold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Myrtveit

Takk skal du ha, Vigids!Går det an å nøsta seg vidare ut frå den informasjonen me no har, så me kan forvissa oss om at det er rett person, kor vidt han har etterkomarar, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Jeg kan ikke gi deg annet råd enn at du ringer gravferdsetaten for Fana. Så får vi håpe at du får de opplysningene du trenger. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Du kan bl.a spørre om hvem som fester graven og på den måten finne Nora eller gjenlevende barn. En annen ting som kan prøves er en notis i avisen om prosjektet deres og at dere søker opplysninger om diverse mennesker fra krigens dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.