Gå til innhold
Arkivverket

[#82508] Hadsel (No) viede 1828 Fredrik Pedersen (Persen), 26 år og Sara Henriksd. 24 år


Gjest Henry N. Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Henry N. Nilsen

Ovennevnte par giftet seg 27/12-1828 i Hadsel. Jeg vet ingen ting om dette paret. Ønsker opplysninger om fødselsdato og sted, samt deres foreldre.Paret fikk 26/12-1833 datteren Anna Marie, døpt 20/7-1834 i Hadsel. Hadsel klokkerbok 888C01 s. 209, 17. Henne har jeg data på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

Legger inn vielsen Kildeinformasjon: Nordland fylke, Hadsel i Hadsel, Ministerialbok nr. 888A05 /1 (1820-1836), Ekteviede 1829, side 390-391. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16711&idx_id=16711&uid=ny&idx_side=-113>LenkeOg noen barn funnet på FS.Har ikke sjekket dem i kirkeboken Lenke Lenke Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Fredrik Andreas Pedersen var sønn av Peder Anderssen og Kirsten Fredriksdtr. Han blei døpt 30.03.1804. Sara var datter av Henrik Nilssen og Anne Margrete Kristensdtr. Hun blei døpt 20.07.1800. Paret hadde fire barn, Anna Margrete f. 1828, Kirstine Marie f. 1830, Peter f. 1832 og Anna Marie d. 1833.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henry N. Nilsen

En stor takk til Hilde Rossing, Michael Moum og Johan I. Borgos for at dere kom med raske og klargjørende svar på mine spørsmål. Jeg setter stor pris på alle som stiller opp og hjelper her på brukerforumet. Takket være dere har jeg kommet mange skritt videre på denne grenen fra Nordland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.