Gå til innhold
Arkivverket

[#82522] Oppslag bygdebok for Bø i Vesterålen


Gjest Bjørg Lunde
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Lunde

Arne Sørensen skal være født på Steine, Bø i Vesterålen 18.6.1919. Er de noen som kan slå opp i bygdebøkene for meg og se om han finnes der? Jeg er ute etter foreldrenes navn og fødselsår, og evt. hvor de kom fra.mvh Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål W. Martinussen

Finner en Arne Berg Sørensen, f. 1919 på Guvåg, Bø. Han ble gift 1943 med Gudrun Mathiassen fra Sortland. Det er den eneste Arne Sørensen f. 1919 jeg finner i Bø Slektshistorie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Lunde

Takk igjen. Jeg har funnet Borghild og hennes familie, men kan ikke finne Karl Johan i kirkeboken. Regner med at det er ham jeg finne som sønn av Søren Sørensen på Stennesset i 1900. Lenke Vet du om det stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan I. Borgos

Karl Johan blei født i Hellfjorden, som da hørte til Hadsel, nå til Sortland. Stedet ligger kloss ved grensa til Bø. Foreldrene var Søren Olai Sørensen og Oline Hansine Tygesdtr, som begge var født i Bø. Familien er omtalt i del 3 av gårds-og slektshistoria for Sortland (Eidsfjord-bindet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.