Gå til innhold
Arkivverket

[#82527] hva står her?


Gjest terje gillesen
 Del

Recommended Posts

Gjest terje gillesen

under ane margrethe andersdt. står det et eller annet som ligner på: tabben, men hva skal det egentlig stå? håper linken kommer opp, så du finner det..

bilete10479.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terje gillesen

egentlig....er jeg på 'jakt' etter anders månsen (monsen). han var altså far til anne (ane) margrethe f 23.02.1816 han var gift med ragnild olsdt. står det her. men jeg finner ikke når han er født og hans fordeldre. jeg finner en anders monsen født 02.11.1778 i inderøy, men han er gift med ragnhild rasmusdt. flatåsen f 1803 hans foreldre finner jeg, men vet altså ikke om dette er den rette anders. kanskje noen med bygdebok for inderøy kan gi meg ett hint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terje gillesen

ser av denne boka med samme innføring at det ikke er anders monsen, men anders hansen, og derfor har ikke denne lenger interesse, men håper fortsatt å finne ut av monsen

bilete10495.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arild Køhl

Hei Jeg har en Anders Mosen Gran født 7 Nov. 1778 i mitt slektsregister, som sønn av Mons Toresen Gran og hustru Maren Törresdatter. Anders Monsen gift den 3 Nov. 1803 med Ragnild Rasmusdatter de er begge kalt Flatås ved gifte. Kan det være disse du leter etter ??? Hvis du oppgir litt flere opplysninger om hva du har fra før og hva du er ute etter så skal vi nok finne det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terje gillesen

det ser ut til at jeg har blanda korta litt feil her.... det er anders hansen jeg søker, han som var gift med ragnild olsdt. og altså foreldre til ane margrethe andersdt. beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.