Gå til innhold
Arkivverket

[#82537] Korleis finna ut om nokon har etterkomarar?


Gjest Magne Myrtveit
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Myrtveit

Er det nokon som veit korleis eg kan finna ut om ein avliden person har etterkomarar? Vedkomande er Tørris Helgesen (truleg 1916 - 1983), gift med Nora f. Talbot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Jeg finner i Fana kirkebok Tørris Anfinn Helgesen født 24 januar 1916, døpt 12 mars Permanent sidelenke: Lenke Dette ser jo ut til å være din mann, når en sammenligner med adressebok, giftermål og gravsted.Vigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Myrtveit

Eg takkar for framifrå hjelp. Hjå BKF får eg vita at dei har teieplikt, så der kjem eg ikkje vidare. Eg sende dei ein e-post som dei kanskje kan vidareformidla til dei som har ansvaret for grava til Tørris Helgesen. Men det er ingen garanti for at dei vil ta kontakt i tide for bokprosjektet vårt.Eventuelle born er vel ikkje med i adresseregisteret før dei vert vaksne, og då har dei gjerne flytta frå Skold og/eller gifta seg til nytt etternamn. Så adresseboka er vel ei upålitande kjelde her, vil eg tru. Eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Legg eit frankert brev (med info/spørsmål inni) inni ein konvolutt og send det til krk.kontoret i Fana.Så skriv dei sikkert på namn/adresse for deg og sender det :-)Det har eg gjort (også i Bergen) for ei tid tilbake, stor susess :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Myrtveit

Eg må sei du har gode auge; sjølv greier eg ikkje å lesa mykje av den informasjonen som står på dei skanna sidene i kyrkjeboka for 1916. Men det er nok rett person, ja.Er det slik å forstå at det ikkje finst offentlege register for å søkja etter etterkomarar? Kanskje skal eg kontakta mormonkyrkja...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Kan du ikke legge inn en forespørsel i Arkivforumet om innholdet i en eventuel dødsmelding, og be de sende deg opplysningene pr. mail? Eller sende en mail direkte til Statsarkivet i Bergen.Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Skaar Nygaard

Ja, gi deg ikke selv om du har fått et nei. Mariann gir et godt tips her. Andre på forumet sier at de ringer opp en annen dag og snakker med ansatte som er mer imøtekommende. Kommunene har visstnok ulik prosedyre når det gjelder å gi ut informasjon. Det er rett at det ikke finnes noe etterkommer-register. Telefonkatalogen er en annen søkemåte. Det er jo en mulighet for at Nora lever fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Edith M Toft

Jeg har funnet mange etterkommer ved å se etter dødsannonsen i avisene. Som regel står eventuell kone, mann og barn der. Her på biblioteket i Haugesund har de alle aviser som har kommet ut, fra distriktet og andre. Også på tape. Det skulle jeg tro de har på andre biblioteker også.Mvh Edith

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore S. Falch

Kontakt den lokale skifteretten og be om kopi av skifteattesten etter avdøde. Den vil inneholde navn og adresse på arvinger/etterkommere, og dette er offentlige papirer uten klausuler/sperrefrister. I og med at dette er såpass nytt, er nok ikke skiftepapirene avlevert til Statsarkivet ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Ottesen

Magne: Første kona, Nora, døydde i 2008. Andre kona, Lillian, døydde tidlegare i år. Elles snakkar me om nolevande personar. Har du ei mailadresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Myrtveit

No har eg fått vita at Tørris har etterkomarar, via andre kanalar. Eg vil nytta høvet til å takka alle som har bidratt med informasjon! Det har vore både kjekt og lærerikt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.