Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tormod Thoresen

[#82585] 1801 tellingen funker ikke

Recommended Posts

Gjest Tormod Thoresen

Hei. Jeg prøvde å søke på 1801 tellingen , men det fungerte ikke. Noe som er galt? og vil bli ordnet?mvh Tormod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kristian Hunskaar

Den fungerer helt fint for meg nå, både landsdekkende søk og på søk på prestegjeldsnivå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tormod Thoresen

Ikke hos meg.Jeg skal prøve å se hvem som heter Joensen /datter i Krødsherad (Buskerud).Prøer da med Etternavn; børjar på, Jo, så enter . Ingenting skjer.Kan du prøve det samme?mvh Tormod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Går ut fra du mener Sigdal?Prøvde det samme her, med de samme søkekriteriene som du satte opp. Resultat: 13 Jonsdotter, 48 Jonsdtr. og 50 Jonsen. Hvilke av disse som hodldt til i Krødsherad har jeg ikke sjekket.Det kom ikke opp noen hvis etternavn begynte på Joe-Søkingen gikk helt greit.Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tormod Thoresen

Hei. Jeg mente jo Sigdal. Merkelig - ingen kom opp på min PC.Jeg får prøve igjen.mvh Tormod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Du får heller si fra om det er noen spesiell du leter etter, så kan jeg prøve å finne vedkommende (hvis du ikke lykkes med søkingen nå da)Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tormod Thoresen

Og jeg prøvde , men tapte nok en gang.Prøver i morgen. Skjønner lite.mvh Tormod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

OK. Kanskje det går bedre da. Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tormod Thoresen

Pussig, men nå virket det. Gjorde det samme som i går .Tormod

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.