Gå til innhold
Arkivverket

[#82609] Bilde fra Nordfjord eller Sunnmøre - Hjelp til identifikasjon


Gjest Tor Kvien
 Del

Recommended Posts

Beklager at jeg nesten glemte Terje Tryggestad. Hjertelig takk til deg for gjennombruddet! Som du ser har det vært mange forslag på fjelltopp. :=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Bent Grotle

Eg ser at Finn har ei blåsande historie frå Ytre Grotle. Historia er god, den, men om den er heilt sann er vel meir enn tvilsom. Spesielt sidan nederste strengen på hesjane slik vi hadde dei på Ytre Grotle gjekk nedanfor knea, så var det nok skikkeleg lavgang å gå under denne utan å merke den :-)Med vennleg helsing Bent Grotle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Beyer

I løpet av 2010 kom Google på besøk og avslørte det samme som Terje Tryggestad beskriver. Samtidig en test på om den ekstra lange Google linken virker i dette forumet. ¨ Lenke, Hellesylt&sll=62.083958,6.952972&sspn=0.887266,3.501892&ie=UTF8&hq=Tryggestad&hnear=Tryggestad, 6218, Stranda, Møre og Romsdal, Norway&ll=62.075719,6.798649&spn=0,0.111494&z=14&layer=c&cbll=62.075644,6.797795&panoid=uwcLPMnWNdsX5IKUnIshGw&cbp=12,344.59,,0,4.93 MVH Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Kvien

Fjelltoppen bak det hvite huset er utvilsomt den samme som på det gamle bildet, men huset på det gamle ligger vel bak dette vil jeg tro. Det ser forresten ut til at det kan blåse friskt her også, om enn ikke så hardt som på Grotle. :=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.