Gå til innhold
Arkivverket

[#82621] Slekt på Cap Verde


Gjest Kathe Tove Røed
 Del

Recommended Posts

Gjest Kathe Tove Røed

Er det noen mulighet for å finne bakover i slekt som kommer fra Cap Verde? Jeg vet det er mye spansk og portugisisk innslag i slekten. Hvor er det lettest å begynne? På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathe Tove Røed

Du verden, det hadde jeg ikke tenkt på. Ofte er det nærmeste det som er lengst unna. Det skal jeg se om jeg finner noe vettugt på - takk skal du ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjørn løkken

Hei ,Legger ut en link som vi har på vår web side : muus.se Den er til et USA forum som hjelper å lete opp folk verden rundt . Jeg har spesielt gode erfaringer med dette forum , og synes det er det beste jeg har kommet over så langt .LenkeDet er bare og registrere seg med brukernavn og passord , så er du i gang .Det er også muligheter for å legge ut spørsmål om hjelp i landene under hver av verdensdelene , men det har jeg ingen erfaring i fra , men ønsker deg lykke tilmvh. bjørn løkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.