Gå til innhold
Arkivverket

[#82644] Maren Lovise Johannesdtr./Onsøy


Gjest John Erik Martiniussen
 Del

Recommended Posts

Gjest John Erik Martiniussen

Hei Søker etter Marens død i Onsøy. Finner henne sammen med faren - Johannes Henriksen - på FT 1900 på Hauge/Onsøy. Nr 47 født i Råde/Østfold Lenke Maren fikk et barn, min bestemor med en svenske/Axel, som har vært på Forumet ved en til. anledning. Kan ha tatt navnet Johannesen/Johansen etter sin far ???Mvh John Erik Martiniussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest John Erik Martiniussen

Hei alleJeg våger meg frampå igjen med min oldermor. Maren Lovise Johannesen f. 30.09.1851 i Råde/Østfold. Siden forrige innlegg har kirkebøker blitt hyppig lest m.t.p. utflytting/giftemål/død , ja det meste. Forsøker nå å finne damen på FT 1910 uten suksess. Mulig damen er heter Maren el. Lovise el. Johannesen etter faren ??Håper på et funn i 1910, så kan jeg følge henne videre, kanskje.Mvh John Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Erik Martiniussen

Tuuusen takk. Noen ganger ser man ikke skogen for trær.... Maren er født 30.09.1851 iflg. kirkebok for Råde 1830- 1853 - nr. 77 Hun er døpt Maren Lovise... Det bruker hun ikke i 1910.Mvh John Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.