Gå til innhold
Arkivverket

[#82695] John Johannesson Lægreid i Årdal (1779-1827) -kvar hadde han opphavet sitt ifrå?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Bygdeboki for Årdal i Sogn (s. 189) har omtale av ein John Johannesson, husmann i Bakken under Lægreid, fødd kring 1779 og avliden i 1827.I 1801 var han i teneste på garden Hæreid i Årdal (Lenke)Eg kan ikkje sjå at John er fødd i Lærdal eller Årdal, so kvar kan han vera komen ifrå?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg lurer på om eg kanskje har funne opphavet til John - i Vang i Valdres?21.2.1779 vart det døypt ein John i Vang av foreldri Johannes Lokrem og Dorthe Johnsdotter (Lenke).Einaste dotteri til John og Britha i Årdal heitte Dorthe Kirstine - mor hennar heitte Kirstine...Kanskje sit det einkvan med ei bygdebok for Vang som kan stadfesta denne teorien?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Og her fann eg òg vigsli til Johannes Endreson og Dorthe Johnsdotter i Vang 11.10.1773 (Lenke)Endre-namnet kjem òg att i Årdal...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.