Gå til innhold
Arkivverket

[#82696] benjamins bakgrunn? inderøy?


Gjest terje gillesen
 Del

Recommended Posts

Gjest terje gillesen

nå trenger jeg litt hjelp til å finne litt om benjamin`s bakrunn dåp no: 27 24/7 1842 Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Beitstad (Solberg), Ministerialbok nr. 741A06 (1836-1848), Fødte og døpte 1842, side 52. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2493&idx_id=2493&uid=ny&idx_side=-55>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anne julie engmo

Ble dobbelt opp,var ikke meninga !!! Muligens han som kan være oppført som enkemann i 1900 i Steinkjær,men må sjekkes siden han har annet etternavn Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terje gillesen

hei, og takk for interessen. dette har jeg funnet også. jeg kjenner mye om hans ettertid, men det er foreldrene jeg ønsker å vite mere om bakover i slektsforholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terje gillesen

nå har jeg lett.....i alle tenkelige kirkebøker flere ganger,,,, og finner ikke gifting eller fødsel på nils larsen eller karen einarsdt.finner på folketelling 1865 ei karen einarsdt. som er gift med johannes ottesen. ok....så kanskje lars nilsen har dødd mellom 1842 og 1858... i verdal finner jeg død på nils larsen...Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Verdal (Stiklestad), Ministerialbok nr. 723A08 (1841-1851), Døde og begravede 1851, side 295. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2482&idx_id=2482&uid=ny&idx_side=-268>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anne julie engmo

Kan hende er det de som gifter seg i Stod 1838, men da er det ikke den Nils Larsen som dør i 1851,siden det står at han er bare 30 år. Denne Nils Larsen som gifter seg er enkemann og 48 år i 1838 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest terje gillesen

ja de siste opplysninger passer godt, og jeg har nå funnet dem i bygdeboken for sparbu. her har de 6 barn, men Benjamin er ikke nevnt her. så det er fortsatt usikkert om det er de riktige nils og karen vi har her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.