Gå til innhold
Arkivverket

[#82731] MR, Surnadal, Skjermo


Gjest Aud Kalland Sterten
 Del

Recommended Posts

Gjest Finn Oldervik

Ja, men det står ikkje særleg meir enn det du har funne ut sjølv. Far til Trond f. ca 1638 kallar Hyllbakk for Jo Mortensson, medan kona til Trond vert kalla Guro Olsdotter Dalsegg, Ner-Dalseggja. Om Jon Trondsson f ca 1673 seier Hyldbakk at alt ein veit var at han er ført som dreng på garden i 1701. I 1695 er det nye brukarar på garden og Jon Trondsson var nok dreng hos dei nye brukarane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Kalland Sterten

Takk for oppslaget. :)Det styrker teorien om at Jon Trondsen har flytta ut og bosatt seg på Belsvik i Hemne. Jeg har registrert tre barn; Tron f. 1706, Marcus f. 1709 og Guru f. 1713. Jeg antar han kan ha vært gift med ei ukjent Marcusdatter, - sannsynligvis er også hun fra Surnadal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Oldervik

Ei slik flytting er nok ikkje heilt utenkjeleg nei.På garden Holten i Sutnadal var det ein Markus, truleg f. litt før 1600. Han hadde sonen Lars som igjen , m.a. hadde ein son Markus f. kring 1650. Denne siste Markus var gift og budde først i Utistua på Svean i 1665. Seinare bygsla han ein part av Pollen (Lerpold), seinare kalla Fossen heil på grensa til Hemne. Om eg ikkje tek feil vart denne garden lagd til Hemne kommune for eit par år sidan. Han ligg oppe i Kårøydalen. Det kan jo tenkjast kona til Jon Trondsson Belsvik kan vera dotter til denne Markus Holten, Svean og til slutt Pollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Kalland Sterten

Flott, der fikk jeg mye informasjon som er til god hjelp videre.Marcus Lauritsøn (Pollen) har fire sønner hjemme hos seg i 1701, Laurits, Arent, Tørris og Oluf. Marcus er også bruker av Pollen ved Skoskatten i 1711.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.