Gå til innhold
Arkivverket

[#82734] Oppslag i bygdeboki for Vang i Valdres, garden Lokrem, please?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Under henvisning til tema #82695, mistenker eg denne huslyden for å ha samband med garden Lokrem i Vang, Valdres:Johannes Endreson og Dorthe Johnsdotter - vigde i Vang 11.10.1773 - busette 1779 på Lokrem i Vang (gardbrukarar?) då sonen John vert døypt 21.2.1779.Eg ser ikkje noko til Johannes Endreson i 1801!Dersom dette er ''rett'' huslyd, flytte sonen John til Årdal før 1801...No er eg spent på kva bygdeboki for Vang har å seia om denne husyden...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Harald og Terje for nye velkomne bidrag til denne soga. Då har me visse for at eg har funne rett mann, og problemet mitt er soleis løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Harald og Terje for nye velkomne bidrag til denne soga. Då har me visse for at eg har funne rett mann, og problemet mitt er soleis løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.