Gå til innhold
Arkivverket

[#82735] Gustav Olson Hegg (1835-1876) - frå Lier til Iowa - fleire opplysn. frp bygd


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Under henvisning til tema #74818 er det der kome fram eit problem som har tilknytting til Lier, noko som ikkje går fram av overskrifti, so eg tek den nye problemstillingi opp på ny her:I Decorah, Winneshiek Co., IA ligg gravlagd:Gustav Olson HEGG, fødd 7.6.1835, døydde 24.7.1876Eg har identifisert denne Gustav som fødd på Hegg søndre i Lier 7.6.1835 som son av gardbrukar Ole Hansson og kona Kari Arnesdotter (Lenke).So er spørsmålet: Kan bygdeboki fortelja oss noko om lagnaden til Gustav Olson Hegg?Eller kanskje kan nokon fortelja meg noko om lagvnaden til denne Gustav i Amerika?Den Gustav Olson som eg leiter etter, var gift med ei Mathilde og hadde minst to døtrer:* Maud A. OLSON, fødd 9.8.1861 i Lime Springs, Howard Co., IA* Theoline OLSON, fødd 18.8.1869 i Fillmore Co., MNEg ventar spent på kommentarar om denne huslyden og vonar sjølvsagt at me no har funne ''rett'' Gustav...!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Gustav Olsen Hegg er nevnt i Vesterheim Norwegian American Museum - Norwegians in the Civil War. Ifølge denne var han gift med Gertrud Ekren. Da er han vel ikke den du søker etter? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Lars, du har nok funnet rett kar i innlegg 4: Gustav Hanson (må ha tatt farens etternavn over there...) - så vidt jeg kan skjønne, stemmer fødselsdato, navn på foreldre m.m.Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Astrid, Lars og Anne for avklarande innlegg! Då kan me heilt avskiva denne ''kandidaten''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.