Gå til innhold
Arkivverket

[#82737] Rosendahl og Uchermann


Gjest Arne B. Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne B. Kristiansen

Jeg sliter med å finn ut hvor Vilhelm Rosendahl og Sofie Amalie Uchermann er gift... Jeg finner dem i listen [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=sognvigd&gardpostnr=13512&merk=13512#ovre>Lenke Fylkesarkivet Sogn og Fjordane: Vigde i delar av Sogn og Fjordane i perioden 1669-1922, men ikke i kirkebøkene for Førde og Sogndal.... Eller leter jeg helt feil sted...Jeg finner Sofie Amalie døpt 15/9 18135 i Førde som nr. 134. Permanent sidelenke: LenkeWilhelm Rosendahl finner jeg døpt 31/7 1831 i Domkirken i Bergen som nr. 85: Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Salicath

Hva er forbindelsen (som trolig er der) til Wilhelm Hans Heiberg Uchermann 1817-1874 hvis foreldre vel er Christian Bonning Uchermann og Sophie Amalie Heiberg ?Wilhelm Hans var gift 1863 med Rosine Lovise Augusta Arentz 1841-1908.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Såvidt jeg kan se så er Arnt sønn av Christian og Sophie..Dvs at Wilhelm og Arnt var søsken... Dette er ikke noe jeg har funnet ut, men har det fra denne siden.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.