Gå til innhold
Arkivverket

[#82738] Brother's Keeper; RTF-fil og kildehenvisninger; trenger hjelp


Gjest Eli Gjone Morvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Eli Gjone Morvik

Vet ikke om dette er rett forum? Snart jul, og jeg tenkte å overraske nær familie med et 'slekts-oppsett'. Legger ikke skjul på at jeg er ganske 'grønn' på både slekt og data ...RTF-fil går greit. MEN; kildehenvisningene stemmer ikke på utskrifter! Ser ut som om de har forskjøvet seg ... Hva gjør jeg galt?Svært takknemlig for råd og hjelp, evt henvisning til rett forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Det er ikke sikkert du gjør noe feil. Jeg har kjøpt en ny, trådløs skriver, som skriver feil. Har nettopp sent inn klage (til HP).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Det er her meget mangelfullt med opplysninger og dermed vanskelig å gi konkret svar. Hvilken versjon bruker du? Se under Hjelp, Om BK for å finne versjonsnummer.Anbefaler deg å bruker for å få frem hjelpefilen eller gå til www.bkwin.info for norsk hjemmeside for BK, eller gå til Hjelp/assistanse på øvre høyre side på programmet.Direkte angående kilder, så spørs det hvordan du har registrert disse. Ellers er det valg i alle bokrapportene for å få frem kildene, se også hjelpefilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Knytt deg opp til BK-Nordic og ta saken der så finnes det sikkert en løsning.Til venstre står en link 'problemer?' se på den og ta saken i BK-Nordic som andre har nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.