Gå til innhold
Arkivverket

[#82783] Folketelling-telling; kor mange -


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Populære Dager

Gjest Terje Pettersen

Kjempeflott!!! Har bare tatt et søk på oldefar og fikk vite at han oppholdt seg i USA fra 1903-1906 med siste oppholdsted i Alaska hvor han etter sigende skulle ha vært på gullgraving. Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Singstad Paulsen

Jeg tenkte også jeg skulle ta en titt før jeg gikk til sengs, men pga av stor trafikk kommer jeg ikke inn. Får prøve igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Olav Kleppen

Jeg gikk inn på Møre og Romsdal - Bud. Det ser ut som om bare Hustad-delen av kommunen er med, ingen fra Bud sogn.Jeg får følgende melding opp: Søket ditt genererte 3258 treff. Her vises de 1000 mest relevante

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Olav Kleppen

Jeg gikk inn på Møre og Romsdal - Bud. Det ser ut som om bare Hustad-delen av kommunen er med, ingen fra Bud sogn.Jeg får følgende melding opp: Søket ditt genererte 3258 treff. Her vises de 1000 mest relevante

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Arctander

Takk Kristian, linken virket og nå har jeg funnet datteren til Otto Lahlum så jeg kan få enda en kilde før eksamen leveres i utpå dagen senere i dag :-)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

(43): Du må begrense søket ditt, slik at du fær færre enn 1000 treff.(44): Oppgavene ved slektsgranskerstudiet på Volda får en ny dimensjon!(45): Bra. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Merkelig. Jeg finner ikke familie ved å søke på fornavn-etternavn, fødselsår og fødested. Men om jeg utelater fødselsår eller skriver år og dato så virker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete kjølgård

Hei eller godnatt! Ja jeg er også med og har gledet meg og ventet lenge på denne moroa men, dette får jeg ikke til.Kommer inn og søker men så er det slutt. Hver gang blir svaret du er er ikke inne på internett eller web området har problemer . Kan noen forklare meg hva jeg gjør feil? Ellers jubler jeg sammen med alle dere andre nattedyr at endelig er den HER!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Arctander

Grete prøv den linken Kristian Hunskaar la ut i innlegg nr 36, da funket der her. Har fremdeles minus fremfor 1910 jegJa Kristan det var gøy, kun derfor jeg ikke har sendt inn eksamen, de andre to ble sendt inn på mandagskvelden :)))Godt å være ferdig, jeg tok del 2 i vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.