Gå til innhold
Arkivverket

[#82806] Tydehjelp Rikshospitalet


Gjest Tore Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tore Johansen

Takk Charlotte, da hadde jeg rett i antagelsen om Onsø, Askim. Men det står noe rett under anlegsarb. også, klarer ndu det og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Ug. anlægsarb. Ole Anton Olsen f. 14/3 1881 f.Skiptvedt, bosted (minus Onsø) Askim og ug. syerske Line Mathilde Johansen, f. 15/11? 1883 f.Vaaler? v/Moss, bosted (minus Hasleheimen, Ø.Aker) Deichmansgd. 4 I.I 1910 bor Anton Olsen på Sørumplass (plads) i Sandsvær Buskerud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Johansen

Tusen takk Berit. Da triller de ut som erter tur en sekk i FT 1910. (bare at f.dato ikke er helt rett i samsvar med kirkeboka).Mvh Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg har også sett på den dåpen, men fødselsdatoen er feil. Det er rart siden det står 14/3 2 steder.f.28/3-27/4 1884 Ole Anton, inderst Ola Andreasen (1864) og h. Sofie Pedersdatter (1852), Smedstad u. Prst.gd.(prestegården?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Johansen

Jeg stusser også litt med med differansen på dato, fant han ikke konfirmert i skiptvet heller, så jeg må lete litt litt mer på han, utflyttinger etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.