Gå til innhold
Arkivverket

[#82827] FT 1910: Søk i neste person


Gjest Torbjørn Igelkjøn
 Del

Recommended Posts

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Det hadde etter mi meining vore nyttig å ha mogelegheit for å søkje i neste person eller i same hushald, omtrent slik det er med dei andre teljingane. Vil dette verte noko av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Det ser ut til at dette spørsmålet har 'drukna', så eg tek det til topps igjen, i håp om å få svar.Av og til kan ein kjenne opplysningar om eit par, men f.eks. vere usikker på etternamn. Ved å søkje i neste person kan ein då f.eks. prøve å spore opp amerikanarar som utvandra frå ukjend stad i Norge. Difor vil dette vere 'kjekt å ha', også i det 'nye' Digitalarkivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Søk i neste person er en nyttig søkefunksjon i gamle DA. Vi har den ikke i nye DA, men jeg skal ta det med som ei tilbakemelding.Nå er jeg ingen programmerer, men jeg frykter at søk i neste person kan bli komplisert ettersom vi i nye DA søker i alle felt på én gang, i motsetning til i gamle DA, der vi søker på ett og ett felt, såkalt fasettert søk.Men som sagt - dette får våre programmerere bryne seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.