Gå til innhold
Arkivverket

[#82834] FT 1910 Sandefjord mangler store deler?


Gjest Bjørn Brekke
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Brekke

Jeg prøver å finne min far, Rolf Brekke f:1905.03.19 i Sandefjord i FT 1910.Jeg vet at han bodde i Sandefjord fra fødsel og fram til 1912 da familien flyttet til Larvik. I Sandefjord tror jeg adressen var Prindsensgate 2.Det som er påfallende er at i FT 1900 er det 5180 personer i Sandefjord mens i 1910 er det 1651Mangler deler av tellingen for Sandefjord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Nygaard

Takk for meldingen! Krets 5-12 i Sandefjord har dessverre ikke kommet med i den ordinære transkriberingen, men originalmaterialet er på plass. Disse kretsene vil derfor bli ettertranskribert de aller nærmeste ukene, og vil bli lagt ut så snart de er klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

At 8 av 12 kretser i Sandefjord ikke har blitt registrert, vil jeg våge å tro er et enkeltstående tilfelle. For øvrig kan vi foreløpig vise til Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.