Gå til innhold
Arkivverket

[#82835] Oslo (el.omegn?) kva tid døydde Lucy Alfrida Olsen/evt.Molin?


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei, Mariann.Jeg skummet 1918, 1919 og 1920 uten å se henne på O. Blir de værende i Oslo, eller kan de ha flyttet et annet sted?Mvh Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Anne Lise :-)) Tusen takk!Eg veit dei budde på/i Høyenhall (stefaren døydde i 1925, då budde dei der, men eg veit ikkje kva tid dei flytta dit), men har ikkje (endåtil eg leste det Berit gav meg av opplysningar i eit anna tema)skjønt kva krk.sokn det vert.Trur det er Aker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Prøver igjen eg :-)Er det nokon som klarar å finna ut kva tid Lucy Alfride Olsen (eller kanskje Molin?) døydde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei og godt nyttår, Mariann!Nå fant jeg henne i registeret for 1915: Akershus fylke, Aker kriminaldommer, skifte- og auksjonsforvalterembete, Dødsfallsprotokollregister 1 (Hbg 0001), 1911-1922, oppb: Statsarkivet i Oslo.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27398/46>http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27398/46Hun står som nr. 647 på s. 112: Akershus fylke, Aker kriminaldommer, skifte- og auksjonsforvalterembete, Dødsfallsprotokoll 4 (Hb 0004), 1914-1918, oppb: Statsarkivet i Oslo.Merknader: Gjelder for Aker, Asker og Bærum.Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hugsar faktisk at eg tenkte då eg såg den skrifta som er på sida der ho står at' her kan ho godt stå utan at eg ser det ,det stemde :-)Men kva krk.bok er det registrert i?Har sett i Østre/Vestre Aker men kanskje det er eg som er heilt overtrøytt ikveld....Godt Nyttår Anne Lise (og alle de andre :-), såg det ikkje istad :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Ha! Der var hun! Ikke Østre Aker eller Kampen (fant du ikke tidligere noen av dem der?), men i Tøyen: Oslo fylke, Tøyen, Ministerialbok nr. 2 (1907-1916), Døde og begravede 1915, side 138. Permanent sidelenke: Lenke (nr. 32)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Du altså!!Takktakk!!I Dødsfallsprotokollen står det Bryn Høienhal, det kan også stemma med det eg fann for ei tid sidan i Aftenposten, at mr.blikkenslagermester Molin kjøpte seg inn i 'Høienhal-Have' Bryn i sept.1912.Men same for meg, du fann det iallfall :-) det er kanskje der Ingeborg Hermine Alfride (f.06.08.1908) vart dpt.då (ho er den einaste som ikkje er funnen endå, det er kanskje du som har funne dei og, eg hugsar ikkje :-)), det får eg sjå på imrg., no kjenner eg at den seine natta til idag tek til å verka :-))PS:har ikkje funne nokon av dei Kampen såvidt eg veit, det er ein annan familie som eg held på med, dei budde i det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Her er Ingeborg Hermine Alfride: Oslo fylke, Tøyen, Ministerialbok nr. 1 (1907-1916), Fødte og døpte 1909, side 25. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=700&idx_id=700&uid=ny&idx_side=-29>Lenke (nr. 4)(Hun er født 6. november - ikke august.) Her står datoen for foreldrenes vielse også. (Jeg legger det inn, om du ikke har det fra før.) De er viet i Gamle Aker kirke 17. juni 1905: Oslo fylke, Gamle Aker, Ministerialbok nr. 12 (1898-1910), Ekteviede 1905, side 241. Permanent sidelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk - enno ein gong!Og beklagar at eg har 'operert' med feil f.dato, har skrive feil av frå Gravminnene, takk for korrigering :-)Hadde som sagt tenkt å leita i Tøyen idag, men sidan du driv med nattarbeid så.... :-)))Vigsla til foreldra fann eg på Fam.Search tidleg i haust, det var utruleg spennande då eg fann den, avdi eg hadde alle desse syskena (Alfrida sine), men ingen ting utanom f.datoar. Slik fann eg også etterkomarar.Takk igjen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.