Gå til innhold
Arkivverket

[#82845] Ørjan Aslaksson Skålnes/Miljeteig/Bråskot sine barn - Skånevik


Gjest Marie Skålnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Marie Skålnes

Bestefars bror Ørjan Aslaksson Skålnes (1876-1945) var først gift med Margrete Olsdatter Miljeteig (1879-1905).Dei budde i Miljeteig og borna brukte Miljeteig som etternavn som vaksne. 1900: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=f01212&gardpostnr=274&personpostnr=1797&merk=1797#ovre>LenkeBarn: Andreas f.1896, Aslak f.1899, Karoline (1901-1916), Marta f. 1903 og (Ole) Martin f.1905.Etter Margrete var død i 1905, vart visst barna 'spreidd for alle vindar', m.a. til Utsira.I 1910 finn eg Ørjan i Bråskot med ny kone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Takk skal du ha, Torodd! Rart eg ikkje fann dei. Har prøvd meg lite i 1910-tellinga så langt.Då er det berre Marta igjen. Eg hugsar henne som ei eldre kvinne, som kom på besøk av og til. Ho var vel ikkje av dei klokaste, men klarte seg bra. Ho hadde enkelt arbeid på det katolske sjukehuset i Haugesund, og ho fekk vera hos nonnene til ho døydde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.