Gå til innhold
Arkivverket

[#82895] Hjelp til tyding på Bakklandet født 14.2.1910 døpt 20.2.1910


Gjest Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk skal du ha Cathrin.Da må jeg se nærmere på dette her om Gjertrud tilhører slekten,men det står uekte ved dåpen og ekte på din link?mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Hei Aud og takk for sist.Da er vi enige om det.Prøver å finne ut nå hvem Gjertrud er i forhold til slekten,om det er riktig linje.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk Hilde.Pauline har jeg kontroll på,uekte datter til Paul Ludvik Olsen Wangsmo f.14.5.1889 i Hadsel,Emigrerte til USA 1909 og døde der i 1971.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk Aud.Foreløpig så vet jeg ikke hvilken forbindelse hun har til Wangsmo.Så på Ålen,men det kan være Gertrud som har vært gift Wangsmo?mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anne julie engmo

Fant konfirmasjonen hennes i Klæbu,så på 1900 tellinga at hun skulle være født der Lenke Da ser du jo om det er forbindelse til din slekt regner jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk Anne.Her var det ikke lett å lese,det står to datoer på anm.29.8.1901 og 18.5.1902 i tilfelle født så blir det tett,jeg tar sikkert feil?Jeg må nå sjekke om hun er av rette Wangsmolinjen,det er flere Wangsmo fra Klæbu,Vangsmo gård som flere andre boddde på og tok navnet.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Takk Anne.Etter det jeg har fra Klæbu så er jeg ganske sikker på at Jens Estensen ikke skal inn i min slekt,men er ikke 100% vet ikke når han kom dit som innerst.Min Oldefar Ole Monsen Wangsmo f.30.3.1841 på Lilleuglen/Vangsmo reiste til Vesterålen ca 1871,melt innflytting dit,Grytting.Endre Monsen f.8.10.1807 ble født der,Oles far.Mange barn,noen døde tidlig.Får sjekke/kontrollere mere.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.