Gå til innhold
Arkivverket

[#82919] Pikenavnet til farmor f. 1917


Gjest Knut Sørensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Sørensen

Noen som kan hjelpe meg med å komme på rett vei? Liten familie og lite med opplysninger å hente. Klarer ikke å finne ut når hun giftet seg med farfar. Farfar het Thorbjørn Nordmann Sørensen f. 05.07.1907 d 17.10.1977 og farmor het Ingrid f. 09.08.1917 d. 09.02.1997 , de fikk min far Bjørn I. Sørensen f. 14.09.1937 d. 22.02.1994..tror de soknet til sagne menighet i oslo. Jeg har notert et etternavn på min farmor (Svendsen) men fatter ikke hvor jeg har det i fra, hun giftet seg senere med en som het Kjell Sand og de fikk ett multihandicappet barn som het Hans Petter. Noen som har noen gode tips? mvh Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

Kan det være denne Ingrid Eugenie nr. 10, hennes foreldre ble gift 1912, ??Kildeinformasjon: Oslo fylke, Krohgstøtten sykehus, Fødselsregister nr. 1 (1917-1928), Fødte og døpte 1917, side 2. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Sørensen

Karin og Otto :)Dette var hyggelig melding.. Da får jeg sjekke det som er å sjekke og bare håpe på at det er riktig, det ser jo veldig påfallende ut så jeg tillater meg å bli litt glad også. Tusen takk for hjelpen hilsen Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Sørensen

Karin og Otto :) Dette var hyggelig melding.. Da får jeg sjekke det som er å sjekke og bare håpe på at det er riktig, det ser jo veldig påfallende ut så jeg tillater meg å bli litt glad også. Tusen takk for hjelpen hilsen Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Sørensen

-bare en tilbakemelding. Farfar Thorbjørn vokste opp i Tromsøgt. og den ligger i nabolaget til Fjellgt. der Inger Eugine vokste opp, tror dette kan være riktig 'farmor'Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.