Gå til innhold
Arkivverket

[#82920] Feiergate i Skien


Gjest Arne T. Aabø
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne T. Aabø

I samband med folketeljingi 1910 hev eg støytt på gatenamnet Feiergate i Skien. Er det nokon som kan fortelje meg kor denne gata ligg, eventuelt kor ho låg i si tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anfinn Bernaas

Adressa eksisterer ikkje meir, men når eg går inn i teljekrinsen og samanheld det med bykartet så ser eg at gata openberrt har vore i bydelen Bakken, dvs. den sørlegaste delen av området mellom Falkumelva, Farelva og Skien sentrum.Dei andre gatenamna i teljekrinsen ligg alle på Bakken og det teiknar seg eit mønster ut frå rekkjefylgja av gatene i teljinga at Feiergate låg nord-sør mellom Hother Bøttgers gate og Falkumelva, rett over elva for 'Myren' tresliperi (Myra i daglegtale).Som gamal skiensgut er altså dette mi dristige høgttenking omkring spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne T. Aabø

Hei Anfinn og takk for sist. Eg hugsar deg som ein god redaktør for Årbok for Telemark og samarbeidet med deg då. No ligg årboki nede, vondt å tenkje på. Du hev sikkert rett når det gjeld Feiergate. Eg veit denne familien hadde budd på Bakken i Skien. I 1910 finn me Tora Stenbakken med sju born i denne gata. Mannen er pasient på amtssjukehuset og døyr der eit par år seinare. Tora, eig. Tårånd, er dotter av Grytestøylsmeden, Steinar Aslaksson Turtedalen, som eg hadde gleda av å skrive bok om i 2006. Etter som eg skjønar, er det vanskeleg å finne noko restar etter Feiergate no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.