Gå til innhold
Arkivverket

[#82923] Elfrida Mathisen folketelling 1910


Gjest Inger-Marie Næsset
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger-Marie Næsset

Lurer veldig på om noen kan hjelpe meg med å forstå om min farmor var gift i 1910?Elfrida ble funnet i Aurland/Vangen nr. 017 Adolf Hallingstad som var/ble hennes mann står som nr. 014.Lurer også på hva b-en står for?Dersom noen kan hjelpe meg blir jeg meget glad.Mch. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Moen

1910 legger en lenke, hun står som gift også Adolf begge er midlertidig bosatt her, b-skal stå for familiestilling ? sedvalig bosted er Kristiania, hvis du klikker på lenken 017 kommer informasjonen om henne opp øverst, men det visste du kanskje? Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Tusen hjertelig takk for hjelpen.Har lett i mange, mange år for å finne Elfrida og Adolphs vielse.Dette var kjemefint. Vet nå at jeg kan lete i kirkebøker før 1910.Dersom det finnes noen som kan gjøre et oppslag i bygdebok for Aurland/Vangen for meg, for å se om de finnes der.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger-Marie Næsset

Dette var et meget godt tips. Har et bilde fra USA som viser to menn (bildet er sendt til Hallingstad-familien.Skal ta for meg bildet litt senere for å se om det finnes noen dato. Vet også at Adolf fotograferte den danske kongefamilien.Mvh. Inger-Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.