Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Harald L. Bakke

[#82939] Tydehjelp, Hammerfest 1785

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Eg treng tydehjelp på side 45, 1. kolonneDåpsbarnet Gunil MagrethPermanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Solås

Jeg er usikker, så det er vel best at andre ser på det også, - men kan følgende gi mening?:'Samme Dag Døpt Paul Pers' og Elen Persdr. ægte dtr. Nom: Gunil Margreth'

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arne Solås

'Døpt' er selvsagt skrevet 'Døbt' - en liten glipp av meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

Mange takk Arne. :)Den eg leitar etter dåpen på heitte Gunhild Margrethe Pausdtr. og året høver med andre kjelder så eg trur noksa sikkert at det er rett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Geir Wulff

Gunil Magreth eller Gunhild Margrethe var datter av Paul Persen Nikki fra Ávjovárre (ca. 1751-1828) og 1. h. Elen Pedersdatter.Ta gjerne kontakt på epost hvis du jobber med etterslekta etter Amund og Gunhild.geir@sagat.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Harald L. Bakke

Hei Geir.Mange takk for tilleggsopplysningane!Eg var innom denne slekta på vegne av etterkommarar av Amund og Gunhild som eg hjelpte med å sette opp ei slektstavle. Eg fant di oppfordring til etterkommarar etter Amund og Gunhild til å ta kontakt med deg på ein annan nettstad og oppfordra vedkommande å gjære det.Mvh Harald.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.