Gå til innhold
Arkivverket

[#82939] Tydehjelp, Hammerfest 1785


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Solås

Jeg er usikker, så det er vel best at andre ser på det også, - men kan følgende gi mening?:'Samme Dag Døpt Paul Pers' og Elen Persdr. ægte dtr. Nom: Gunil Margreth'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Mange takk Arne. :)Den eg leitar etter dåpen på heitte Gunhild Margrethe Pausdtr. og året høver med andre kjelder så eg trur noksa sikkert at det er rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Geir Wulff

Gunil Magreth eller Gunhild Margrethe var datter av Paul Persen Nikki fra Ávjovárre (ca. 1751-1828) og 1. h. Elen Pedersdatter.Ta gjerne kontakt på epost hvis du jobber med etterslekta etter Amund og Gunhild.geir@sagat.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Hei Geir.Mange takk for tilleggsopplysningane!Eg var innom denne slekta på vegne av etterkommarar av Amund og Gunhild som eg hjelpte med å sette opp ei slektstavle. Eg fant di oppfordring til etterkommarar etter Amund og Gunhild til å ta kontakt med deg på ein annan nettstad og oppfordra vedkommande å gjære det.Mvh Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.