Gå til innhold
Arkivverket

[#82987] Henry Kristian Paulsen 1917 - 1998 Tromsø


Gjest Kjell Høyer
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Høyer

I følge Lenkeblir Henry Kristian Paulsen født 02.11.1917 og dør 17.07.1998 TROMSØ GRAVLUNDHvem var dennes foreldre? Eventuelt andre ting rundt personen.På forhånd takkKjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Høyer

Takker; Grethe ;-)Klarer du å tolke moras navn... ser ut som noe med Kristine?Din lenke til Lenvik er sannsynlig i og med fødselsår og at faren heter Paul. Samt at Henry er i bruk innen familien.Men hvor har de hentet Hegelund navnet fra?Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Høyer

Takk til Grethe og Erling for raske responser og grundig arbeid. Rekker vigselsprotokollen så langt at man kan se hvem Henry Paulsen gifter seg med... og når?Har en ide om at det må være Gudrun Birgitte Robertsen som er hans utkårede.Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Høyer

Min hypotese tilsier at han i alle fall får et barn i 1943 og trolig er dette med en Gudrun Birgithe Robertsen. Men er litt forsiktig med å legge for harde føringer på dette. I og med at det er en viss usikkerhet knyttet til dette.Trolig er hun født 25 8 1916 og død 28 5 1980. Er mens jeg taster, blitt temmelig sikker på at det er ovenstående han gifter seg med. De ligger nemlig som nr 5 og 6 på rad 11 på kirkegården i Tromsø.Lenke Søkt her... men greiest å skrive inn navnene selv.Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Høyer

Takker, Grethe ;-)Har nå lært noe nytt ;-) Nemlig å finne foto av gravstener - om enn jeg ser det er ufullstendig hva min families kirkegård angår.Og i forrige tråd jeg la ut lærte jeg å søke digitalt på døde ;-)kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.