Gå til innhold
Arkivverket

[#83000] Hedvig Amalie Olsen f.9.6.1890


Gjest Anne Sandbakken
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Sandbakken

Iflg kirkebok for S.Odal/Ulleren, fra Hedvigs konfirmasjon, ble hun født 9.6.1890 og døpt 12.6.1890 i Christiania Rigshospital. Jeg har lett igjennom skannede kirkebøker for Rikshospitalet, men kan ikke finne henne, er det andre steder jeg bør sjekke?Hedvig vokste opp i S.Odalen hos sine besteforeldre, etter hva jeg har hørt.Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Hansen

Hei, Anne.Jeg legger bare inn konfirmasjonen på nytt: Hedmark fylke, Ullern i Sør-Odal, Ministerialbok nr. 8 (1886-1922), Konfirmerte 1904, side 164. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3577&idx_id=3577&uid=ny&idx_side=-170>Lenke (nr. 20)Jeg har også lett uten å finne henne. Hun har fått med attest fra O. A. Lindemann, står det. Ole Andreas Lindemann (1851-1917) er kalt sykehusprest i Store Norske Leksikon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Sandbakken

Takk skal du ha uansett. Får fortsette å lete. Hun må da stå oppført et eller annet sted. Jeg har for sikkerhets skyld gått igjennom kirkebøker i Sør-Odalen også.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita Andreassen

Hei, Du finner Hedvig under gravminner. Hun var gift Knutsen og døde 6 sep 1964. Hun ble gravlagt på Østre gravlund.Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Sandbakken

Ja, se der ja, der er hun med sin sønn, datter og sitt barnebarn ja... Hun giftet seg med en Knut Knutsen, f1891,ukjent sted, som jeg også søker på. De bodde en del år på Tranby, Lier. I 1919 vet vi at han var innlagt på Gaustad Asyl og at Hedvig noen år senere giftet seg på ny osv.. Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.