Gå til innhold
Arkivverket

[#83049] Følg med på NRK fra 2.1.2011


Gjest Johan Arthur Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Wangensteen

Nå er dette snakk om en serie programmer. Det første kommer 2. januar, og vi vil kunne se flere 'kjendiser' både i og utenfor DAs brukerforum i disse programmene.Tore Vigerust var en meget sentral person i programmene som en slags 'faglig leder', men også andre deltagere her på forumet er med i programmene.Og jeg skulle tro at NRK kan nåes fra Sverige. Det eneste landet jeg i skrivende stund vet IKKE kan ta inn NRK er Kina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Berntsen

Jeg har sett lignende programmer på engelske og amerikanske TV-kanaler, og kan anbefale de på det varmeste ! Kanskje en vekker for slektsinteressen i Norge, som de ble i England og USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde Rossing

(7)Helge, ja det hadde absolutt vært å håpe at det vekker interessen for slektsforskning rundt om i det ganske land, samt forståelse for verdien av å finne sine røtter.Sikkert flere enn meg som har opplevd at enkelte mener slektsforskning bare er tull og bortkastet tid...Mvh Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Gleder meg også - har sett tilsvarende svenske, danske, engelske og amerikanske program, så jeg kan ikke tenke meg annet enn at interessen for slektsforskning vil øke rundt om i det ganske land. Svensk tv avsluttet en ny serierunde tirsdag kveld med Lotta Engberg, og en som virkelig fikk hakeslett, var Liza Marklund: en i familien ble halshugget i 1816 (det ble en av mine forfedre, også. To hundre år tidligere...).Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

Gleder meg også - har sett tilsvarende svenske, danske, engelske og amerikanske program, så jeg kan ikke tenke meg annet enn at interessen for slektsforskning vil øke rundt om i det ganske land. Svensk tv avsluttet en ny serierunde tirsdag kveld med Lotta Engberg, og en som virkelig fikk hakeslett, var Liza Marklund: en i familien ble halshugget i 1816 (det ble en av mine forfedre, også. To hundre år tidligere...).Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.